Beste videokaart zonder extra voeding of koeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

rianvdkruk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 feb 2007
Momenteel moet ik het doen met de standaard geleverde budgetkaart nVidia GeForce 6200SE TurboCache.
Ik wil de videoperformance wat opkrikken, maar een professionele videokaart is te overdreven voor mijn computergebruik. Naar extra voeding of koeling wil ik ook niet toe.

Welke kaart raden jullie me aan?

De specificaties van mijn desktop zijn als volgt.
(intern geheugen is inmiddels verdubbeld)

De specificaties van mijn moederbord zijn als volgt.

Groet,
Rian

De videokaart die je gebruikt moet/is voldoende zijn voor normaal Pc-bruik,vertel eens even waarom het allemaal wat beter moet............video/games

Ik monteer veel video. Ook speel ik fanatiek Oblivion, en zou het fijn zijn als dat er wat beter uitziet. Maar omdat dat de enige game is die ik op de desktop speel, vind ik een echte gamerskaart overdreven.

Met een goede airflow, in de kast, kun je er eentje met een heatpipe nemen, de minder zwaardere, hebben ook geen extra voeding nodig, heb hier zelf een oudje, alweer, de Asus EAX1600XT SILENT/TVD/256M.

Heb ik dan niet een extra slot nodig ivm de koeling? Ik heb namelijk maar 1 PCI-e slot.

Je hebt nu 64 mb op de video,je kan er voor kiezen om dat te verdubbelen,dan heb je voldoende,een kaart adviseren begin ik niet aan want daar zullen de meningen teveel over verschillen!
Maar er zullen nog wel helpers reageren op dit onderwerp!

Nee, alleen een beetje ruimte, eromheen.

Foto's ervan, maar, je hebt ze ook met kantelbare koelblokken, die hebben wat meer ruimte nodig.

Er zijn meerdere, hoor, vergelijk ze eerst even, je vind er hier een paar.

Enne, vraag opgelost?, dat kun je rechtsonder aangeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan