Beste webhosting pakkettn

Status
Niet open voor verdere reacties.

webpagedesigner

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2010
Beste mensen.

Hierbij heb ik een vraag over

Wt is nou echt goed?

Mijn eerste site heb ik gehost naar deze link

http://www.1eurohosting.nl/

Wat schijnt:

Ondersteunt geen php en heel veel werkt niet
Als je vragen stelt krijg je heel kort antwoord, en echt KL zooi

mmaar betaald is betaald,

nu vond ik dit...

http://www.one.com/nl/

Een vrij goeie en goedkope hosting,
Heeft iemand meer kennis of ervaring

en wie kan mij vertellen wat echt een goie hosting is?

Waar moet je als webmaster op letten?

Graag advies.

Webpagedesigner:

Er zijn een aantal dingen waar je op moet letten. Allereerst is de service belangrijk. Wanneer je als klant met een probleem zit horen ze je daar snel mee te helpen. Daarnaast is het belangrijk dat je het juiste hostingpakket kiest. Ben je van plan een kleine site te maken over een gespecificeerd onderwerp, dan zal je waarschijnlijk geen behoefte hebben aan 20 GB dataverkeer per maand. Ook de mogelijkheid op PHP en MySQL moet bestaan wanneer je een wat geavanceerdere site wilt maken met databases. Bij sommige hostingbedrijven kost dit extra geld, net als het overschrijden van je dataverkeer limiet. Qua service en communicatie met de klant heb ik wel goede ervaring met YourHosting, hoewel ze daar laatst last hadden van een grote ddos aanval. Anderen heb ik horen praten over Mijndomein.nl, daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Beste DJ14

Dank u voor uw reactie

Ik met beide geen ervaring, en die site die ik noemde http://www.one.com/nl/ vermeld alles wat ik denk ik nodig zal hebben
zoals php, en dat soort dingen

Verder kan waar ik mijn site geplaatst heb geen formulieren verzenden
Dat vind ik erg jmmr zo kan niemand contact opnemen voor vragen bijv

Weet u misschien wat ze bedoelen met een dure goeie host?
Want het enige wat ik vind zijn 30 eur per jaar
Maar hun zeggen: als je een echte goeie host wil moet je een dure nemen

graag aadvies

One.com ziet er op het eerste gezicht wel degelijk uit, maar lees altijd goed de voorwaarden! Vooral de voorwaarden van het onbeperkte dataverkeer zou ik ff opzoeken. Misschien zijn er andere helpmij-ers met ervaring bij one.com?

http://www.webhosting.info/webhosts/tophosts/Country/NL

hiervind ik de beste van NL of raden jullie me andere aan ?

ik doe liever met een nederlandse hoosting zo gaat het ook makkelijker met de communicatie

graag advies

Dat zijn niet de beste, maar de grootste, is even wat anders.

Ik zit zelf met meerdere sites bij www.antagonist.nl, 2 euro per maand, incl. domeinnaam en helemaal top.
En dat vinden anderen ook:
http://www.webhosters.nl/webhosting-providers/antagonist/

Beste Mr. Music

Hartstikke bedankt voor uw mening.
Ik zal eens rondkijken daar...
ga binnenkort adobe aanschaffen, daar ga ik sneller en betere siites mee maken dan in html taal

Ik zal zeker gebruik maken van uw site, hosting, ziet er goed uit !!

Dat zijn niet de beste, maar de grootste, is even wat anders.

Ik zit zelf met meerdere sites bij www.antagonist.nl, 2 euro per maand, incl. domeinnaam en helemaal top.
En dat vinden anderen ook:
http://www.webhosters.nl/webhosting-providers/antagonist/
Antagonist is inderdaad prima maar ik moet er wel even bij vermelden dat ze niet 24/7 bereikbaar zijn. Als je tijdens kantooruren een mailtje stuurt komt er snel antwoord maar daarbuiten kan het wel even duren. Antagonist heeft ook een forum waar een aantal erg behulpzame mensen rondlopen.

Een ander nadeel is dat je bij het normale pakket mar één site mag hebben. Of dit voor jou echt een nadeel is moetje natuurlijk zelf uitmaken.

Voor de rest is het gewoon een snelle en betrouwbare host, ook het feit dat je 32MB ram krijgt is erg netjes.
ga binnenkort adobe aanschaffen, daar ga ik sneller en betere siites mee maken dan in html taal
Voor je de portomonnee trekt voor een duur pakket moet je misschien eerst eens kijken naar Kompozer, da's compleet gratis dus als het niet bevalt kun je altijd nog Dreamweaver o.i.d. kopen.

Laatst bewerkt:
Zelf zit ik bij http://www.your-webhost.nl en het ze werken naar mijn volle tevredenheid. Het is een Nederlands bedrijf met de hosting in Groningen ( Als ik het goed herinner, staat op hun website. ), zij proberen binnen 3 uur na het aanmaken van de call te reageren en te hebben opgelost ( Ervaring is: Vaak gebeurd het aanzienlijk sneller. ) Meer info is te vinden op hun site.

Het gaat hier om een persoonlijke mening over een provider. Ieder heeft zijn/haar eigen mening hierover.

Veel succes bij het zoeken naar een juiste provider die aan jouw eisen voldoet.

Dank u

Voor uw reactie

Een vraag:

Onderstunt uw gegeven host echt alle talen, mijn eerste namelijk niet

ik kon wel een form uploaden maar kon hem niet verzenden

dan kreeg ik zo'n google error?
Alles geprobeert en vragen kreeg ik een stom antwoord

Laatst bewerkt:
Via volgende link kan je de aangeboden hosting pakketten zien: Hostingpakketten

Ergens onderaan kan je zien welke script er gedraaid kunnen worden.

PHP 5
Perl
Python
Javascript (client side)
ImageMagic
GD
Zend Optimizer
Real audio
PHP modules

Welk script accepteerde je vorige host niet?

-----------------
EDIT:

Ik heb niet goed gelezen. Formulieren werden niet geaccepteerd. Als je een formulier via PHP in elkaar knutselt dan zou dat helemaal geen probleem moeten zijn. PHP wordt namelijk ondersteund.

Laatst bewerkt:
helaas

binnenkort ga ik werken met adobe cs4

Daar kun je veel makkelijker en sneller formulieren mee maken

ik hoop dat die host van u ook adobe ondersteunt?

Of valt dat gewoon onder html?

voorheen werkte ik met html kit

Laatst bewerkt:
binnenkort ga ik werken met adobe cs4

Daar kun je veel makkelijker en sneller formulieren mee maken

ik hoop dat die host van u ook adobe ondersteunt?

Of valt dat gewoon onder html?

voorheen werkte ik met html kit

Ik denk dat het handiger is om je te bedenken wat je wilt. ( En waarschijnlijk kom je uit bij een CMS-systeem ). De meeste CMS-systemen hebben componenten voor het ontwikkelen van formulieren ( Je hoeft verder niet meer te programmeren, je moet alleen aangeven wat je wilt zien en waar ). Ander voordeel is dat alle gegeven meteen worden opgeslagen in je database, mocht je het nog een keer willen terug halen.

Adobe is een software pakket waarmee je een hoop kan, maar niet een systeem die je kan laten draaien bij een hosting bedrijf. Je kan hier internet pagina's mee genereren.

Ik hoop dat je er iets mee kan .

Beste M@rcel

Danku voor u advies

Zoals u weet is adobe een WYSWYG programma
U kunt allerlij soorten en maten codes inbrengen maar hoe kun je een database invoeren

Die kennis mis ik
hoe gebruik je zo'n database?

Graag advies

Dan kom je toch terecht bij een CMS-systeem. Dit is een pakket met de volgende functies:

- Front-end gedeelte ( Hetgeen dat de bezoekers zien )
- Back-end gedeelte ( De plek waar je artikelen toevoegd aan de site die je bezoekers kunnen lezen )
- Database ( Deze moet je alleen aanmaken in je admin gedeelte van je domein, deze gegevens worden door je hostingprovider gegeven. )

Doordat het CMS-systeem al zo geprogrammeerd is, hoef je alleen bij de installatie van het CMS aan te geven welke database je CMS moet gebruiken en het CMS doet de rest. Scheelt een hoop tijd met leren.

Je heb verscheidene CMS-en, zelf gebruik ik Joomla!. Dit is een persoonlijke mening, Wat ik je kan aanraden om alles te bekijken wat je aan CMS-en kan vinden ( Van bijna ieder CMS is er wel een online-demo beschikbaar waar je in kan rommelen ). Je kan er niets aan fout doen, want de meeste demo's zijn zo ingesteld dat er om het x-aantal uur een schone installatie gedraaid wordt en dat alles er weer vanaf het begin weer in staat.

Grootste gedeelte van de CMS-en zijn open source pakket en gratis.

site uploaden

Beste webpagedesigner:

Ik heb net een site aangemaakt bij antagonist
Super kreeg zo alle gegevens
maar nu heb ik een probleem
ik werk met dreamweaver cs 4 maar ik weet niet hoe ik die bestanden in de juiste map kan uploaden
hij zet alles in html public

graag advies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan