bladwijzers importeren

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
ik ben geswitchd van firefox naar coogle chrome, in firefox zag je via extra/instellingen/privatie & beveiliging/ de opgeslagen wachtwoorden, ziewwopslaan.JPG
mijn vraag waar vind ik dit on google chrome ? zodat ik die ook kan zien of importeren

ook wil ik de opgeslagen sites (bladwijzers) van firefox importeren in google chrome, maar hoe ?

Open Google ChromeKlik op de knop Google Chrome aanpassen en beheren (een pictogram dat lijkt op een tool, zoals weergegeven in de bijgevoegde schermafbeelding) -> ga naar het gedeelte Bladwijzers en klik op Bladwijzers en instellingen importeren...Het venster Bladwijzers en instellingen importeren... verschijnt -> selecteer Mozilla Firefox in het veld Van -> selecteer onder Items om te importeren: plaats een vinkje bij Favorieten/Bladwijzers -> klik op de knop Importeren
>
Op-> Exporteer uw Firefox-bladwijzersExporteer Firefox-bladwijzers naar een HTML-bestand om bladwijzers te back-uppen of over te zetten Sla het .html-bladwijzerbestand opOpen Google ChromeKlik op de knop Google Chrome aanpassen en beheren -> ga naar het gedeelte Bladwijzers en klik op Bladwijzerbeheer Het venster Bladwijzerbeheer importeren verschijntKlik op de knop Organiseren en klik op Bladwijzers importeren uit HTML-bestand Geef de locatie op van het eerder opgeslagen .html-bladwijzerbestand en klik op Openen in Google Chrome

is gelukt, maar de menubalk (bestand-bewerken enz) zoals in firefox vind ik niet, kan dat niet in chrome ?
ohjja, als ik firefox vewrwijder, kan ik dan wel nog thunderbird -mailprogramma gebruiken ?

FF is toch een geweldige browser? vind die Chrome helemaal niks en gebruikt ook bijzonder veel resources.
Omgekeerde wereld dus.

Terug
Bovenaan Onderaan