Bluetooth op een ASUS

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nicks
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicks

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2008
Hoi.

Op men laptop staat het tekentje van bluetooth, naast dat van wireless verbinding, maar het het bolletje eronder staat niet aan (als ge 't snapt). En ook als ik via Configuratiescherm naar Bluetooth apparaten ga en er wil toevoegen komt er op :
"Er kunnen geen Bluetooth-apparaten worden gevonden. Controleer of uw Bluetooth-adapter is verbonden met uw computer en is ingeschakeld. Controleer ook of het Bluetooth-apparaat is ingeschakeld. "

Kheb nu al een beetje op internet gezocht naar eventuele oplossingen maar heb er ni echt gevonden. Heb nu wel via de website van ASUS iets van bluetooth gedownload en die setup uitgevoerd, maar nog steeds werkt er niks.

Heeft er iemand een mogelijke oplossing voor mij?

Mvg!

Bluetooth moet je met een knopje of toets-combinatie aanzetten!

Onder "start" - "alle programma's", staat ook "Asus bluetooth".
Daar vindt je de icoontjes om allerlei verbindingen open te zetten of te sluiten.
Dat alles natuurlijk alleen als je alles correct hebt geïnstalleerd inclusief de CD met Asus drivers.

Succes

Merci.. Asus Bluetooth staat er dus ni.. Ma kzal eerst is zoeke naar die CD! :)

OK, ik wacht af

Kheb die cd met drivers gevonden, en geïnstalleerd. Maar met men bluetooth is er niks veranderd.. Kan het iets te maken hebben met COM-Poorten ofzo?

Bij alle programma's staat er niks van ASUS Bluetooth.
Enkel:
ASUS
ASUS Security Center
ASUS Utility

Pff!

Nou ja, je moet uiteindelijk wel wat instellingen doen, maar allereerst moet BlueTooth er eerst op staan. Bij mij staat er in ieder geval "Bluetooth" onder de programma's.
IK heb nog eens naar de officiele benaming onder "eigenschappen" gekeken die er bij staat en dat is : "C:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtProc1.exe"
Dan kun je ook eens onder programfiles kijken.
Ik denk dat ik je niet echt verder kan helpen, maar we zullen wel zien.

Huipie

Heb doorheen men hele pc laten zoeken naar iets met de naam Bluetooth.

Het enige wat hij vind is:

- Wizard Bestanden via Bluetooth overzetten
- Bluetooth VT: VFP-setup-32

Die setup heb ik deze morgen gedownloaded via asus.Com bij downloads en dan men soort laptop in te vullen..
Heb de setup uitgevoerd maar daarna had ik ook geen verandering gemerkt..

Heb ondertussen eens zitten rondneuzen op de pc, en heb nu ook iets gevonden van wireless console 2 (onder Program Files) en da heeft een blauw tekentje met het logo van wireless en bluetooth met een streep tussen.. Ik denk dat het dat is wat ik moet kunnen openen ofzo. Het is een exe bestand, maar als ik erop dubbelklik gebeurt er eigenlijk niks. Zit ik in de goede richting of niet ?

Laatst bewerkt:
niet alle Asus laptops hebben bluetooth.

de mijne X50R serie heeft wel het bluetooth tekentje en lampje, maar het zit niet op de laptop geinstaleerd.

heb een losse USB bluetooth stick gekocht en die geinstaleerd

niet alle Asus laptops hebben bluetooth.

de mijne X50R serie heeft wel het bluetooth tekentje en lampje, maar het zit niet op de laptop geinstaleerd.

heb een losse USB bluetooth stick gekocht en die geinstaleerd

en hoe kunt ge da dan weten, of da erop sta of ni? Kheb een asus M51Sr

met FN + F2 kan je bluetooth aanzetten kan je bluetooth niet selecteren,zit het er niet op.

losse blue tooth stick heb ik gekocht voor € 7.95 dat valt dus wel mee.:confused:

losse blue tooth stick heb ik gekocht voor € 7.95 dat valt dus wel mee.:confused:

kben aant sparen voor draagbare dvd speler:) en bluetooth is nu ni iets wa ik echt nodig heb.. tzou gwn leuk zijn :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan