Draadloze netwerken activeren HP laptop!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Esmeralda93

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2010
Heej goedendag,

Ik heb een vraag.
Ik heb een HP laptop, verder weet ik het niet, maar het schijnt dat ik een of andere toetscombinatie heb ingedrukt zodat hij geen draadloze netwerken meer ontvangt, en ik heb al rondgekeken voor allerlei dingen, maar zoals F10 en ctrl+f en dergelijke, helpen niet.
Router gereset enzovoorts...Bij iedereen in het huis doet hij het gewoon, behalve bij mij!
Naar mijn weten heb ik geen toetscombinatie ingedrukt...Want ik was aan het koken, en ineens viel de verbinding weg!!
En dat is nu al ongeveer een week zo..

Ik moet in een of andere handleiding zoeken naar die combinatie, maar 1 probleem....Die handleiding heb ik niet...

Kan iemand mij hierbij helpen?Alvast heel erg bedankt!!
Ik weet niet hoe dit werkt? Stuur anders een mail naar mij

*KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
sorry ik bedoelde de knop fn onderaan je toetsenboord;) (dus druk op die toets en tergelijketijd op de f2 toets.

[smallimg]http://files.computertotaal.nl/2007/9/Fn-toets07.png[/smallimg]
(Klikbaar)

Laatst bewerkt:
Fn + F8 dus als dat het juiste toetsenbord is, staat er duidelijk op....

Dit is niet het juiste toetsenboord dit is er zommaar 1 voor het voorbeeld maar vaak is het FN+f2:D

Indien een redelijk moderne HP laptop, dan kan het zijn dat je een touch knopje hebt boven het toetsenbord. Waar normaal het wireless icoontje blauwe moet branden, kan deze oranje zijn. Deze indrukken en zou weer blauw moeten worden. (Oranje is standby voor wireless)

Dit is niet het juiste toetsenboord dit is er zommaar 1 voor het voorbeeld maar vaak is het FN+f2:D

Dat slaat dan dus helemaal nergens op....

Het is niet bij elke laptop hetzelfde hoor.
Op jouw foto is het dus de F8 toets, daar staat ook duidelijk Wlan op!!!!

Maar het gaat om de laptop van TS

Indien een redelijk moderne HP laptop, dan kan het zijn dat je een touch knopje hebt boven het toetsenbord. Waar normaal het wireless icoontje blauwe moet branden, kan deze oranje zijn. Deze indrukken en zou weer blauw moeten worden. (Oranje is standby voor wireless)

Die heb ik ook, maar hij is de hele tijd blauw...

Vaak is het fn+f2?

Op de afbeelding is het fn+f9, bij mij is het fn+f11 bij me andere laptop is het fn+f4.. Dit is gewoon heel wisselend per laptop.

Maar Esmeralda93 zie jij het zelfde tekentje als bij f9 (zoals op de afbeelding) op jouw toetsenbord staan? druk dan op die toets + de fn toets in.

Dat slaat dan dus helemaal nergens op....

Het is niet bij elke laptop hetzelfde hoor.
Op jouw foto is het dus de F8 toets, daar staat ook duidelijk Wlan op!!!!

Maar het gaat om de laptop van TS

Ik heb een heel ander toetsje en dat van WLAN of weet ik t....staat er niet bij:rolleyes:

Kan je ook foto's hierop plaatsen? Want dan kan ik laten zien wat voor een toetsenbord ik heb....ik zie wel plaatje toevoegen maar dan moet je een URL geven...

foto toevoegen aan bericht:
>nieuw bericht/reageer op vraag
>>bestanden toevoegen
>>>Beheer bijlagen
>>>>uploaden van computer

Als het goed is kunnen jullie nu zien wat voor een toetsenbord ik heb? Als het gelukt is:P100221_202021.jpg

100221_202052.jpg

100221_202034.jpg

100221_202109.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan