Efteling tycoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lejonn

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2011
Hallo,

Ik heb dernet efteling tycoon gedownload/geinstalleert maar als ik het spel dan opstart hoor ik alles maar heb geen beeld? Weet iemand hoe ik dit kan oplossen

Laters

Misschien ligt het aan je video kaart??? Kijk even naar de systeemvereisten van het spel!

Dan zou ik het ook niet weten, alleen weet ik wel dat Efteling tycoon er nepper uitziet en saaier is dan roller coaster tycoon

Succes verder

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Stop maar met uitproberen! Het heeft toch geen zin.

Toen het spel verscheen is er een fout gemaakt bij het ontwikkelen van het spel. Hierdoor werkt het spel alleen op een Ati Radion 9700 of een Geforce 6 of hoger. Heb je deze videokaart niet, dan gaat het spel nooit werken.
Ik had namelijk hetzelfde probleem en dit is mij in de winkel verteld.

Groeten,
Jasper :)

Er staan wat tips op de homepage van het spel:

http://www.eftelingtycoon.com/help/index.html

Eén is het installeren van de patch (bovenaan de pagina: Efteling Tycoon patch).

Je hebt niet genoemd wat voor videokaart je hebt. Onderstaande was al genoemd door Jaspertje:

Let ook op de systeem eisen van de Efteling Tycoon. Om het te spelen heb je tenminste een GeForce 6 of Ati Radeon 9700 of X600 nodig om het te spelen.

Maar er staat ook:

Intel Graphics Cards zijn helaas niet ondersteund door het spel. Ook SiS videokaarten zijn helaas niet ondersteunt. Kijk dus altijd naar je eigen systeem en of deze overeen komen met de minimale systeemeisen alvorens je besluit een e-mail te sturen naar de helpdesk.

Mocht je zo'n kaart hebben dan gaat het niet werken. Het gaat hier (waarschijnlijk) om onboard videokaarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan