error 10090 could not play op Popcorn hour A-400 media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Beste,

Sinds vanochtend ben ik in bezit van een Popcorn Hour A-400. Ik besloot deze mediaplayer aan te schaffen aangezien deze alle bestandsformaten aan zou kunnen en ook 3D.
Nu heb ik al diverse formaten proberen af te draaien (MKV, XVID, VIDEO-TS) maar krijg telkens de melding: error 10090 could not play. Ik heb vooraf alle mogelijke firmware updates laten installeren.

Weet iemand de oplossing van dit probleem? Mijn Argosy mediaplayer speelt alle files incl. 3D overigens wel af.

Alvast bedankt voor uw advies !!

Mvrgr. Mark

Laatst bewerkt:
Geen idee of je hier wat aan hebt, maar zie deze link en ook deze bevat diverse tips. Variëren van het afzetten van een optie in de PCH tot het herstarten van de PCH na elke ernstige (afspeel-)fout tot het hercoderen van de media-bestanden.

De PCH-A400 is relatief nieuw en de firmware is nog in ontwikkeling vlgs. de laatste link, dus ik ben niet verbaasd dat niet alles afspeelt, al zeker niet gejatte films die op diverse manieren zijn samengesteld met verschillende hulpmiddelen etc.

Tijs.

Hallo Tijs,

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik kan jou hierbij melden dat de bestanden van de een op de andere dag ineens allemaal herkend werden (wat ik overigens nog vreemd vindt...)
Want toen ik de mediaplayer voor het eerst in gebruik nam, kreeg ik de vraag of ik diverse firmware updates uit wiilde voeren. Dat heb ik toegestaan waarna hij automatisch de firmware binnen heeft gehaald. Nadat hij daarmee klaar was heb ik de mediaplayer voor de zekerheid nogmaals opnieuw opgestart an toen herkende hij dus de betreffende files niet.
Wat me wel opvalt is dat de mediaplayer (terwijl hij op standby staat) toch activiteiten vertoont en de interne harddisk ook draait. Zou hij op dat moment mogelijk ook firmware-updates automatisch binnenhalen en installeren? (waarschijnlijk wel want een aantal dagen verder herkende hij ineens alle files w'él en heb tot nu toe eigenlijk geen enkele file niet af kunnen draaien)
Ik heb de link die jij mij adviseerde overigens ook nog bezicht en in mijn favorieten gezet... altijd handig om te bewaren.. je weet maar nooit.

Nogmaals bedankt voor je advies !!

Mvrgr. Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan