Game-pc tweedehands?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcoo

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2007
Hoi,
Als je bij marktplaats game-pc intypt krijg je heel wat resultaten, maar zijn deze ook nog echte game pc's? En wie weet een goede tweedehands-gamepc voor rond 450 euro of is dat te weinig geld? Is er voor dit geld miss een redelijke game-pc samen te stellen waar je spellen als GTA IV op kan spelen, hoeft ook weer niet superkwaliteit te zijn.
Alvast bedankt!

Hallo,

ten eerste zou ik nooit een tweedehands desktop kopen via marktplaats. Deze geven geen garantie, je weet niet wat je koopt/wat er mee is gedaan. Als je kiest voor een tweedehands game-PC KAN je dit doen via een tweedehands computer zaak.

MAAR.... Waarom zou je in godsnaam een tweedehands PC kopen? Mensen doen hun computer echt niet zo maar weg. Ze hebben altijd wel een reden.

1) Omdat ze zelf een nieuwe heb gekocht, en dus het 'oude' systeem op marktplaats flikkeren
2) Omdat er iets mis is aan de PC

Dus --> Nooit aan beginnen.

Jij verteld dat je GTA IV bijvoorbeeld wilt spelen op je PC. Dan stel ik jou de vraag, waarom op de PC? Voor het budget dat jij hebt kan je een prachtige console kopen zoals een xbox360 of een PS3. Dan is het probleem ook opgelost en kun je met de PC waar je dit berichtje op hebt getikt nog wel wat maandjes door (hoop ik voor jou.)

Wil je toch een nieuwe (tweedehands dus) game-PC dan raad ik je aan op dit forum te kijken. Hier worden wel legaal 'goede' en 'zuivere' producten verkocht door stamforum-users (is dat een woord?)

OF sla (hier komt het eeuwenoude helpmij gezegde) je slag bij de eerste de beste aldi/lidl aanbieding van een desktop (medion/toshiba)

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geadviseerd.

Gr, MDW

lol Maarten jij kijkt wel heel negatief over 2de hands spul.

Heb al vaak zat pc spul op marktplaats gekocht en allemaal goed.
Zelfs m'n huidige 4870x2 én m'n Q9550 komen er van af => gewoon top.

Gewoon langs gaan computer testen. Voor 450 kun je een heel leuk systeempje op de kop tikken. Die bv nieuw 700 + is.

Als je het dan niet vertrouwt, niet kopen.

Ik reageer zo negatief omdat ik aan de post van deze (jonge?) man kan aflezen dat hij niet erg thuis is in de computerwereld... Dat soort mensen moet je juist behoeden voor tweedehands dingen... Maar oke misschien was ik iets te negatief, ik zou iig nooit maar dan ook nooit tweedehands computers kopen. Misschien wel een onderdeel, maar geen totaal pakket.

Ik denk het niet. De processor is nogal traag, weinig werkgeheugen, en waarsch. een on-board prut videokaartje. Ik zal eens gaan rondneuzen voor je

Ik ben het met Maarten eens.

Alleen nieuw kan je niet voor 450 euro een pc kopen.
OF

Je moet iemand kennen die een pc in elkaar kan schroeven.
In dat geval kan je een aardige pc kopen voor 450 euro (zonder besturingssysteem)

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...[80745]=1&product[210564]=1&product[213072]=1
En op deze pc kan ik nieuwe games goed spelen?

Edit:
Als iemand nog een pc wil samenstellen hoeft er geen dvd-writer meer in, heb ik nog in een andere pc.

Laatst bewerkt:
ddr3 kan ook:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...[92111]=1&product[100663]=1&product[198681]=1

HD4770 is moeilijk leverbaar. Daarom de HD4850. Deze is toch iets beter, dus das alleen maar fijn.
Met deze pc kan je alle spellen prima spelen. Zolang je maar niet op een 24 inch met hoogste resolutie wilt spelen. Dat kan deze videokaart en processor weer net niet.
Maar ja... dan moet je er nog flink wat bij tellen.

ddr3 kan ook:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...[92111]=1&product[100663]=1&product[198681]=1

HD4770 is moeilijk leverbaar. Daarom de HD4850. Deze is toch iets beter, dus das alleen maar fijn.
Met deze pc kan je alle spellen prima spelen. Zolang je maar niet op een 24 inch met hoogste resolutie wilt spelen. Dat kan deze videokaart en processor weer net niet.
Maar ja... dan moet je er nog flink wat bij tellen.
Ziet er goed uit, bedankt! Ik moet nog even wachten tot kerst voor een bonus van mijn krantenwijkje:p. Hoelang kan ik hier dan ongeveer nieuwe games op spelen?

Laatst bewerkt:
Tsjaa.. dat heb je met beginners :P maar is die koeling echt nodig omdat er staat voeding intern?

Ok, ik kijk wel, ik heb denk ik wel genoeg nu. Even kijken of mijn zusje er ook op wil kan ze ook nog wat meebetalen:P
Bedankt allemaal:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan