gekopieerde spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

aflonk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jul 2012
wij hebben een omgebouwde wii en de gekopieerde spellen doen het niet,maar ze staan wel in geheugenbeheer en tog staat er disk kan niet worden gelezen

Waarschijnlijk heeft de wii een update gehad waardoor je spellen het niet meer doen.

Als je wii een softmod heeft ondergaan kun je dat zien aan 3 extra programma's op je wii.
1 homebrew channel
2 neogamma diskloader
3 usb loader.

HEb je een chip in de wii zitten dan heb je naar alle waarschijnlijkheid alleen de homebrew channel op je wii staan.
En zul je de software van de chip moeten updaten/installeren

Voor meerweetjes kijk eens op www.wiiombouwborne.nl weet niet of de lin k mag ander word hij wel weggehaald door een mod.

Laatst bewerkt:
ja dan hebben wij een chip denk ik maar nog een normaal wiimenu en tog doen de spellen het niet

en je hebt geen extra kanalen geinstalleerd op de wii.
Zo nee terug naar het bedrijf waar je het gedaan hebt zodat zij het programmie voor de chip kunnen updaten

dus je zet op de chip de spellen en weet je zeker dat je ze hebt uitgepakt,juiste file gedownload (bij mij PAL) denk ook wel bij jouw het zal denk ik niet aan je wii liggen of de ombouw maar eerder de download

Even voor de duidelijkheid. De chip speelt gebrande backups af via de dvd drive van de wii. je plaatst de spellen niet op de chip.
Heb je een softmod dan speelt de Wii de spellen af van een harde schijf die is aangesloten op de usb poort.

Hebben de spellen het voorheen wel gedaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan