geluid door elkaar

• Onderwerp starter Onderwerp starter MINET
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MINET

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2000
hallo,

als er muziek afgespeeld wordt met de cd-rom op de cdspeler(uit entertainment)hoor je de geluiden van windows er doorheen.wat kan dit zijn,kabeltjes zitten goed.

windows 98

minet

Hoe bedoel je de geluiden van Windows er doorheen?
Als je bijvoorbeeld een schermpje aanklikt.

Hallo Crash

Ja,ik heb een cd opstaan met muziek,en als ik dan een speletje doe of in windows werk,hoor ik de geluiden die daar bijhoren door de muziek heen.

minet

Dit is naar mijn mening vrij normaal.
Je kan de geluiden van Windows uitzetten, maar je blijft het geluid van de spellen gewoon horen.
Ook die kan je in het spel natuurlijk uitzetten, maar dan is het spel minder leuk.

hallo,

Ik vraag dit voor een kennis,want bij mijzelf hoor ik er geen geluiden tussendoor.

wat betreft de geluiden van windows ,moet je die per geluid uitzetten of kan dat in 1 keer

minet

Volgens mij kan je de geluiden van Windows in een keer uitzetten.
Start>(instellingen)>configuratiescherm>geluiden en multimedia.
Schema op "geen geluiden" zetten.

hallo,

Ik heb het bij mijzelf nog eens geprobeert,maar als ik een muziek cd met windows mediaplayer draai en ik ga naar geluiden(configuratiescherm),en probeer een geluid af te spelen,krijg ik de volgende melding
Windows kan het geluid C:\windows\media\chord.wav niet afspelen.Het geluidsapparaat is mogelijk in gebruik.

Dus toch niet zo gewoon om 2 geluiden door elkaar te horen

Hier hoor ik als ik muziek afspeel de windows geluiden er gewoon doorheen hoor.(W2K)
Heb je het met een windows geluidje geprobeert of met meerdere?

hallo,

zowel windows geluiden als die van een spelletje hoor ik er niet doorheen.

minet

Hmm, het kan er aan liggen dat ik op Win2000 werk of dat ik geen Mediaplayer gebruik, maar Winamp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan