Google chrome verwijderen in windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silvie

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
Op mijn nieuwe laptop (met windows 7) heb ik google chrome geïnstalleerd,hij werkte misschien een uurtje,maar na update van windows kan ik google chrome niet meer gebruiken. Wat ik ook doe en aanklik er komt geen scherm van google chrome.
Nu wilde ik proberen of ik na her instalatie van chrome het wel weer kon gebruiken,maar ik krijg die hele google chrome niet verwijderd van de laptop.

(geprobeerd via configuratiescherm> programma's > een programma verwijderen

Wie kan mij helpen aan een oplossing?

Hallo Silvie.
1. Ga naar start > Alle programma's > daar zie je staan Google Chrome > Google Chrome verwijderen.
Lukt dat zo.

Probeer eerst eens een herstel naar een vorige installatiepunt te doen om de windows update ongedaan te maken en te kijken of chrome weer werkt, daarna via chrome de nieuwste versie van chrome downloaden of een andere webbrowser want als je deze nu verwijderd, dan heb je geen browser meer als je hem verwijderd en kan je niet op internet komen met de laptop om een nieuwe browser te downloaden. Zeker als ie meegeleverd werd met de PC en er dus geen internet explorer opstaat.

Als je de nieuwste (laatste) versie van een webbrowser hebt gedownload, onthoud waar die staat, update de computer weer, check of chrome nog werkt, zoniet, installeer dan de nieuwste versie.

Hopelijk lukt het zo, succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan