grabit wilt niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

edkit

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 okt 2008
Goedemiddag

Ik heb op mijn desktop een abonnenment bij snellerdownloaden.com en daar download ik NZB bestenden mee, zodra ik de knop NZB aanklikt dan verschijnt het schermpje waarmee Grabit het bestand gaat downloaden.Dit werkt allemaal perfect. Nu heb ik een laptop gekocht en ga ik hetzelfde doen, maar zodra ik dan hey knopje NZB aanklikt om het bestand te gaan downloaden dan krijg ik een schermpje te zien waarop staat dat het type een xml document is en dat ik deze dan kan openen of opslaan.ik ga dan niet naar grabit. Ik heb Grabit en verschillende handleidingen al tot in de treuren doorgewerkt maar kan niets vinden wat niet goed ingesteld staat. Wie kan mij helpen?

Sla die nzb eerst eens op!
Daarna klik je met je rechter muisknop op het bestand en kies je voor eigenschappen.
Dan krijg je een scherm waar je´, openen met, kunt wijzigen, je kiest dus voor wijzigen en of grabit staat daar al of je kiest bladeren en gaat op zoek naar grabit.exe.
Vergeet niet op toepassen te klikken anders moet je dit iedere keer weer doen.

.

Laatst bewerkt:
Sla die nzb eerst eens op!
Daarna klik je met je rechter muisknop op het bestand en kies je voor eigenschappen.
Dan krijg je een scherm waar je´, openen met, kunt wijzigen, je kiest dus voor wijzigen en of grabit staat daar al of je kiest bladeren en gaat op zoek naar grabit.exe.
Vergeet niet op toepassen te klikken anders moet je dit iedere keer weer doen.

.

Het werkt.:thumb::thumb::thumb:Hartelijk bedankt voor het snelle antwoord en de goede begeleiding. Gr. Kitty

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan