Hoe kan ik uitloggen op outlook op mijn Samsung ( android )telefoon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joss
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joss

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Ik wil graag uitloggen bij outlook op mijn Samsung telefoon. Als ik op het icoon klik krijg ik op mijn desktop wel de mogelijkheid om uit te loggen.
Ik dacht hetzelfde te doen op mijn telefoon, echter dan opent hij alle aangemaakte mappen. ik zie ook nergens staan "uitloggen"
Ik hoor graag een oplossing, als die er is tenminste.
Alvast dank voor uw reactie(s)
Gr
Joss

Volgens internet?
Tik in een Office-app op het scherm Recent op het persoonspictogram. Tik op uw naam (tik niet op Profiel bekijken). Tik op Afmelden > Afmelden om te bevestigen.

Weet niet of onderstaande de bedoeling is?
Hoe meld ik me af bij mijn Microsoft-account op mijn Samsung? Open op uw geselecteerde Android-apparaat de app Koppelen aan Windows. Tik in de rechterbovenhoek op het pictogram Instellingen. Tik op Accounts. Zoek het Microsoft-account en tik vervolgens op Afmelden.

Heb alleen de outlook app op mij telefoon. Als ik daarop klik opent mijn mail met alle ( favorieten ) mappen ( postvak in, concepten, enz. inclusief zelf gemaakte mappen.

in principe zou dus iemand mijn telefoon kunnen pakken en zomaar mijn mail kunnen lezen. Ik zeg in principe omdat ik wel via scherm moet inloggen voordat ik verder kan. Maar terug op mijn vraag.....dit laatste wil ik niet, dus resume Hoe kan ik uitloggen via mijn app Outlook.

Alles los van een koppeling van telefoon aan mijn desktop.....
vriendelijk dank alvast voor uw reactie
Joss

Volgens mij kan dat niet zomaar. Of je moet geregeld de webmail-versie gebruiken in je browser, zoals ik doe. maar als je een telefoon weglegt, dan moet je hem gewoon standaard locken. Dat doe je ook op je werk als je jouw computer verlaat. Menig collega die anders je bureaublad aanpast met afbeeldingen van de tegenhanger van je favoriete voetbalclub.

Excuses voor de late reactie maar ben er even tussenuit geweest.
Toch alsnog bedankt

Het kan blijkbaar via wat extra apps zoals bijv. AppLock. Hiermee kun je dus blijkbaar (ik gebruik het zelf niet) apps beveiligen

Uitloggen in Outlook, kan volgens mij niet. Je kunt enkel je account ontkoppelen. Maar dat is ook niet wat je iedere keer wilt doen.

Verder vond ik nog bij de instellingen van Outlook zelf de optie App Lock. Als je die aanzet zal Outlook iedere keer vragen om PIN/gezicht/vingerafdruk/patroon. Afhankelijk van de algemene instellingen in Android.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan