Iphone bluetooth speaker dock

Status
Niet open voor verdere reacties.

xlordingo

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Hallo,

Ik ben op zoek naar een speaker dock voor de iphone, maar hier kom ik zelf niet heel goed uit.

Ik heb namelijk wel een aantal eisen:

• Ik moet (maakt niet uit wat voor manier) draadloos muziek kunnen afspelen zodat ik bijv. nog steeds kan sms'en terwijl ik muziek luister. (bijv. bluetooth of airplay)
  • De speaker moet een dock hebben om je iphone op aan te sluiten.
  • De speaker moet een 2.1 opstelling hebben

Ik heb een budget van ong. 100 euro, en kom nu uit op dit docking station.

Deze voldoet aan al mijn eisen, maar is me eigenlijk net wat te duur en is bovendien niet op voorraad.

De speaker hoeft niet klein en 'draagbaar' te zijn.

Bij voorbaat dank,
Lucas

Het is wel 1 van de weinige die aan je eisen voldoet denk ik. Toen ik nog bij de mediamarkt werkte vond ik zelf de Philips DS7550 heel fijn werken maar deze valt wel onder de categorie draagbaar en mist dus wel het één en ander aan bass. De rest van de apparaten met bluetooth zijn vaak al iets duurder en airplay valt helemaal buiten die prijscategorie. Misschien moet je het eens gaan luisteren in een winkel zoals de MM, je kunt nooit van tevoren de geluidskwaliteit goed inschatten ;)

Ik moet inderdaad nog even de MM opzoeken. Bass is toch ook wel iets wat ik redelijk belangrijk vind. Ik denk dat het docking station wat ik nu heb uitgekozen de beste keus is. Jammer dat deze dan net niet op voorraad was (Gister namelijk nog wel op voorraad :rolleyes:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan