Kik Messenger app probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phone

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2023
Ik heb sinds 2 dagen problemen met de kik messenger app
Alle fotos die ik stuur of krijg zijn wazig/ geblurd.ook de profiel fotos van contacten .
Alles geprobeerd .opstarten van mobiel .kik app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd..,ander account gemaakt ,maar blijft zo
Ik heb een Samsung a33 .wat kan het probleem zijn. Iets is veranderd in mn software of instellingen .?mijn contacten ontvangen alles goed en hebben geen Problemen.
Ik hoop op tips .gr. phone

Het klinkt als een rechtenprobleempje dat je de foto's niet op je telefoon mag opslaan.

Ik heb ook het probleem sinds deze week. Wat kan hier aangedaan worden? Alle machtigingen zijn toegestaan.

hier ook het probleem sinds 2 weken . Wat kan hier aangedaan worden? Alle machtigingen zijn toegestaan.
opnieuw ge installeerd niks helpt ????
rar hoe lossen we dit op

Hoi heb hier ook sinds vanmorgen last van. Heb een mail naar helpcenter kik gestuurd maar nog geen reactie, al vanalles geprobeerd maar blijft vaag, degene die bericht krijgt ziet het wel duidelijk de foto’s ,mijn profiel foto is ook vaag. Als je het wilt aanpassen komt er een melding van server probleem maar ben niet zo kundig in die taal. Hoop snel op een oplossing.

Ik hier ook deze week last van. Heel vervelend. Iemand al een oplossing. Hier de Samsung s23 ultra

Het klinkt als een rechtenprobleempje dat je de foto's niet op je telefoon mag opslaan.
op je profielfoto klikken dan chatsettings en safe search uitzetten
Hoi heb hier ook sinds vanmorgen last van. Heb een mail naar helpcenter kik gestuurd maar nog geen reactie, al vanalles geprobeerd maar blijft vaag, degene die bericht krijgt ziet het wel duidelijk de foto’s ,mijn profiel foto is ook vaag. Als je het wilt aanpassen komt er een melding van server probleem maar ben niet zo kundig in die taal. Hoop snel op een oplossing.
op je profielfoto klikken chatsettings en dan safe search uitzetten succes

@kannenman ik heb maar drie berichten onzichtbaar gemaakt. vier keer hetzelfde antwoordt is niet nodig.

Ik heb sinds 2 dagen problemen met de kik messenger app
Alle fotos die ik stuur of krijg zijn wazig/ geblurd.ook de profiel fotos van contacten .
Alles geprobeerd .opstarten van mobiel .kik app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd..,ander account gemaakt ,maar blijft zo
Ik heb een Samsung a33 .wat kan het probleem zijn. Iets is veranderd in mn software of instellingen .?mijn contacten ontvangen alles goed en hebben geen Problemen.
Ik hoop op tips .gr. phone
Opgelost .via storingen24.nl

hier ook het probleem sinds 2 weken . Wat kan hier aangedaan worden? Alle machtigingen zijn toegestaan.
opnieuw ge installeerd niks helpt ????
rar hoe lossen we dit op
Al opgelost ? Anders op je profiel foto tikken .chat settings en safe search uit zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan