knipperend toetsenbord en niet werkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaudJ

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2011
hallo,

Ik heb gisteren mijn pc verplaatst, netjes alles uitgetrokken en weer aangesloten.
Nu heb ik het probleem dat mijn toetsenbord knippert (usb aansluiting), de verlichting en de lampjes van numlock enzo.
Ik heb al een ander toetsenbord geprobeerd, ook usb precies hetzelfde, knippert ook.
Nog een toetsenbord geprobeerd met zo'n paarse stekker, zo'n andere ingang ik weet de naam niet, deze werkte helemaal niet.

Alle toetsenborden werken op andere pc's.

Het raarste is dat ik een RAT muis heb, deze heeft zo'n accu die oplaadt via een usb ingang. deze werkt perfect, niks aan de hand en knippert ook niet.
Wanneer de toetsenbordlampjes dus uitgaan stopt het met werken, als ik aan het typen ben en druk een knop in, dan houdt deze voor de tijd dat de lampjes uit zijn de knop ingedrukt.
voorbeeld, ik typ 'hallo' en ben bij de l en toetsenbord knippert op dat moment dan houdt deze de l de heltijd vast en krijg dan 'hallllllllllllllllo'

Ik heb alle 7 usb poorten geprobeerd, zelfde resultaat.
Pc schoongemaakt van binnen (zo ver ik durfde, heb geen ervaring met de binnenkant van een pc) met een air duster en stofzuiger.
Ik heb alle stekkers uitgetrokken en dan de power knop een minuut vastgehouden, werkt niet.
Ik zou best windows op nieuw willen installeren als het daar aan ligt, maar dit gaat niet want het toetsenbord werkt helemaal niet meer als ik in BIOS zit.

Het is geen pc uit een winkel, gewoon inelkaar gezet door iemand, niet mijzelf.

Iemand een oplossing?

Misschien licht het(echt puur toeval)aan de kabels zelf. Controleer ze even en kijk of er iets raars in zit.

Nee, helaas dan had ik een nieuw toetsenbord gekocht.
Ik heb alle 3 de toetsenborden op verschillende andere pc's getest. Werken perfect dus het moet toch aan mijn pc liggen dan.
Zou het de voeding kunnen zijn die kapot is het gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan