Letters toetsenbord hebben opeens functie gekregen?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

UndyingDevotion

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2011
Ik type dit vanaf mijn kleine laptop, omdat het toetsenbord van mijn Acer Aspire niet meer goed werkt. Het probleem is zomaar ontstaan. Het lijkt alsof bepaalde letters van mijn toetsenbord functies hebben gekregen. Als ik de E indruk opent die ''deze computer'' als ik de R indruk opent die ''uitvoeren'' als ik de H indruk gebeurt er niets, er komt ook geen letter in beeld. T switched tussen de tabbladen die ik open heb staan op mijn taakbalk... en zo zijn er nog wel wat dingen. Het probleem is nu dus dat ik niet kan typen! Ik kan bepaalde letters niet meer gebruiken, omdat er dan allemaal vensters te voorschijn komen.

fn + f11 werkt niet, ctrl + shift werkt ook niet, gewijzigde apparaten zoeken levert ook niks op. Ik kan nu geen lesplannen meer maken en andere belangrijke dingen waar ik mee bezig zou. Want ik kan niet meer fatsoenlijk typen.

Heeft iemand dit ook meegemaakt en weet die een oplossing?? Ik heb snel hulp nodig!

Overigens heeft het ook niet met plaktoetsen te maken volgens mij... Iemand zei dat ik misschien de Windows toets had ''vastgeplakt'' maar toen ik dit veranderde, blijf alles hetzelfde.
L -> computer vergrendeld
R -> uitvoeren
E -> Deze computer
H -> Gebeurd niks, komt ook niet in Word te staan
T -> Switched tussen open tabbladen in taakbalk

Laatst bewerkt:
Hoi,
welkom op Helpmij.nl
waarschijnlijk blijft je Windowstoets hangen op het toetsenbord (die met dat Microsoftlogo).
Succes.

Nee, dat is het niet. Had op internet al flink wat informatie gezocht... toen ook plakktoetsen uitgeschakelt, maar dat hielp niet. Helaas :(

Kijk eens of er iets tussen de windowstoets zit waardoor de toets contact blijft maken,keer het toetsenbord of laptop op z'n kop en kijk of er iets tussenuit valt. Is het een laptop of desktop? Het heeft verder niets met je plaktoetsen te maken, je windowstoets in combinatie met een andere toets kun je altijd als sneltoets gebruiken.
Bekijk bijlage SneltoetsenXP.txt

Laatst bewerkt:
Ik heb die knop er dus afgehaald én de computer opnieuw opgestart (maar had al paar keer eerder opnieuw opgestart) Heb ook gelijk de shift-knop er af gehaald en schoongemaakt, aangezien die traag reageerde en plakte. Het probleem is nu wel opgelost gelukkig :) Bedankt voor je hulp!

Graag gedaan en succes verder.
(zet je vraag even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk boven je beginposting). :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan