Meerdere documenten samenvoegen tot 1 Word doc

Status
Niet open voor verdere reacties.

BartV

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2005
Dear all,

Ik wil meerdere documenten samenvoegen in 1 document:
Ik heb een sjabloon om van te vertrekken waar ik 1 of meerdere andere word bestanden wil invoegen.
Nu is het probleem dat die in te voegen bestanden ook een kop en voettekst hebben die zou moeten meegekopieerd worden.

Ik heb al via Subdocumenten combineren en via Invoegen-Bestand geprobeerd, ook kopiëren-plakken speciaal brengt mij geen soelaas...

Iemand die een bruikbare tip heeft?

thx,
ik zoek en pieker me suf!
BaVN.

secties?

Ik denk even hardop maar zou een oplossing kunnen zijn om tussen de invoegregels sectie-einden aan te brengen. Bij het gebruik van secties kun je volgens mij binnen 1 document gebruik maken van meerdere kop- en voetteksten.

Hello arnoderuig,

ook al geprobeerd en net nog eens, werkt spijtig genoeg niet...

bedankt voor de snelle reactie.

nog andere tips, richtingen, ...??

grtz,
BaVN.

Hai, :D

Het moet met secties en het loskoppelen van Kop en voetteksten makkelijk kunnen lukken..

Hoe doe ik het:
* Open nieuw docje
* Kies invoegen bestand en voeg document 1 in
* Kies invoegen eindemarkering/sectie-einde volgende pagina

* Ga naar beeld kop en voetteksten en ontkoppel via (Zelfde als vorige uitzetten) zowel de kop als de voettekst.
* Sluit de koptekstweergave
* Kies invoegen bestand (in sectie 2 dus) en kies document 2

Bij mij werkt dit feiloos dus....(aantal kop en -voetteksten onbeperkt)

See Yah! :thumb:

Hallo joost,

bedankt voor de tip, maar graag nog een verduidelijking:
hoe ontkoppel ik de kop en voettekst?
:rolleyes:

thx!
BaVN.

Te snel geantwoord... kende het knopje ontkoppelen niet!

Van harte bedankt!!! :thumb:

BaVN.

Bedankt Joost, die tip komt voor mij ook goed van pas.
Groetjes
Tune38

Kijk twee vliegen in één klap..fijn om te horen dat jij er ook wat mee kunt..graag gedaan! :thumb:

Hallo Joost,

Heb toch nog wat probleempjes als ik zoiets wil invoegen in een bestaand document::confused:
er moet een voorblad komen met wat algemene info, en achteraan nog wat algemene zaken.

Probleem is dus als ik zo'n bestand met eigen kop- en voettekst ergens middenin een bestaand document (of template) wil invoegen.

Lukt dit bij jou?

thx,
BaVN.

Als je alleen maar een voorblad wilt dan is het geen probleem.

Maak een nieuw document wat dient als jou voorblad en voeg aan het eind een sectie einde nieuwe pagina in.

Ontkoppel vervolgens de kop en voettekst van Sectie twee, wis de inhoud en sla het document op.

Nu voeg je het bestand in waar jij een voorblad op wilt. Dus in het net aangemaakte document op de invoegpositie van sectie 2.

het is zeg maar andersom redeneren.

Als het echter de bedoeling is midden in een document de invoegen bestand foef uit te halen dan kom je van een koude kermis thuis!

Doordat er achter de in te voegen positie pagina's zijn welke een kop en voettekst hebben zal Word niet langer meer de kop en voetteksen mee invoegen enkel de teksten..

Een optie daar zou zijn om het document in Tweeën te delen en vervolgens die delen in drie keer samen te voegen...

Er is altijd een oplossing...de ene is gewoon meer werk als de andere! :thumb:

Hallo Joost,

ik blijf je lastigvallen:
hoe deel je documenten en voeg je weer samen? dit is toch niet afdruk samenvoegen want is voor brieven?
en documenten vergelijken en samenvoegen is het ook niet echt...

:8-0:

thx,
BaVN.

Hallo Joost,

ik blijf je lastigvallen:
hoe deel je documenten en voeg je weer samen? dit is toch niet afdruk samenvoegen want is voor brieven?
en documenten vergelijken en samenvoegen is het ook niet echt...

:8-0:

thx,
BaVN.

Geen punt hoor.

Ik doel hier niet op Word functionaliteit maar op het betere knip en plakwerk! ;)

Hetgeen jij wilt is zoals jij het wilt niet mogelijk.

Wil je complete bestanden invoegen dan heb je gezien dat je dat achteraan in een losgekoppelde sectie moet doen. Dit heb je reeds geleerd en dit kun je dus.

Je moet dus een situatie creeëren waarin je dus achteraan in het document jou document in kunt voegen..

Het document waarin jij deze aanpassing wilt zal dus opgesplist moeten worden..

Handigst is om een kopie te maken van het document en daar dus een half document van te maken en met het andere document maak je de andere helft.

Plus nu het deel wat er bij ingevoegd moet worden maakt drie delen..Deze vervolgens in de volgorde die jij wilt samenvoegen met de methode welke ik jou als eerst heb uitgelegd en je bent er!

Ja dit is veel werk maar dit is de enige methode welke ik kan bedenken om jou vraagstuk te tackelen..

Succes! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan