Nieuw RAM In een DELL

Status
Niet open voor verdere reacties.

xxscxx

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2006
Hallo allemaal,

Ik heb 14-06-06 een pc gekocht bij dell, met daarin 2x 512MB 533Mhz.
Aangezien het nu anno 2008 is :) wil ik wel eens wat meer geheugen erin en dacht ik die 2x 512MB eruit te gooien en er 2x 1 GB 667 Mhz erin te doen.

Volgens de pc specificaties is het mogelijk om dit type van 667 Mhz erin te stoppen:
MANUAL

Maar nu de vraag, moet ik bij Dell zelf geheugen-modules aanschaffen of kan dat ook gewoon op alternate.nl omdat Dell (naar het schijnt) appart geheugen maakt voor in de pc's ?

Ik kijk naar de volgende opties voor in de pc:
Alternate

Dell

De prijzen verschillen aanzienlijk, en aangezien ik krap bij kas ben wil ik toch weten ofdat de alternate versie van Kingston mogelijk is.

Is er iemand die me kan helpen ??

Alvast bedankt, en de groeten :confused:

Memory Upgrade for Dell Dimension 9150, the Dell Dimension 9150 takes the PC2-4200/5300 DDR2 SDRAM DIMMs. Supports Dual Channel DDR. Install memory in pairs. Memory Type, and comes installed with 512 MB (removable) of Memory. You can upgrade your Dell Dimension 9150 to up to a maximum of 4.0 GB Memory, the system has 4 sockets to install Memory, already with 512 MB (removable) standard Memory installed. For best system performance use the maximum amount of allowed Memory per slot for your system.
Choose the following Memory

gwoon wat info
bron: http://www.memorystock.com/memory/DellDimension9150.html

je bent niet gehouden aan het memory van dell

Laatst bewerkt:
oke hardstikke bedankt scheelt me toch weet euro's, dus dat alternatief van die alternate is mogelijk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan