Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door BrEeZeR
Laat ik je maar gelijk uit de droom helpen:
Er bestaat nog geen goed werkende emulator voor de Nintendo DS evenals voor de PS2, XBOX en nog meer van die nieuwe consoles.
Voor de Gameboy, NES, SNES, N64, PSX doen ze het prima, maar de nieuwere consoles dus niet.
Geplaatst door taker1987
de gba doet het ook wel ja en waarom krijg ik als ik er een download gewoon zwart beeld het lijkt er wel op als dat er ene moet zijn die werkt maar waar
Geplaatst door BrEeZeR
Een DS... dat is ook zo'n draagbare zeker? Ik dacht dat het Gamecube wasMijn excuus.
http://www.emulator-zone.com/doc.php/nds/
Onderaan staan 3 emulators, bovenste is de beste volgens de rating. Ligt het niet gewoon aan je rom?
ik wil nintendogs spelen maar kan iemand me uitegen over die site en dan bij nintendogs ik kom dr niet uit namelijkGeplaatst door BrEeZeR
Mja, dat is dus weer niet toegestaan om hier te vermelden aangezien roms copyrighted materiaal zijn.
Misschien eens op google zoeken naar : "Nintendo DS demo roms" om te testen of de emulator werkt.
We don't provide commercial DS rom downloads. If you are looking for romz to play with nds emulator go to *** where you will find full romsets and separate game files. (You have to have eMule for their download links to work).
(link (hier worden de ROMS niet aangeboden))
Bron..Je mag een Rom maximaal 24 uur op je PC hebben.
Geplaatst door Rimsic
officieel mag je dacht ik een ROM 48 uur op je pc hebben, heb ik een keer gelezen op een nintendo site.
Woef!Geplaatst door BrEeZeR
Mod geattendeerd.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.