Onbekent nummer Viber

Status
Niet open voor verdere reacties.

oiram1961

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2012
Beste...

Hopelijk kunnen jullie mij antwoord geven op de volgende vraag?

Allereerst ff voorstellen, want heb mij zojuist hier aangemeld....mijn naam is Mario en hoop hier in de toekomst veel info te vinden en mssh te kunnen delen.

Mijn vraag: Kan ik in mijn I Phone een instelling veranderen zodat als ik met Viber bel mijn telefoonnummer als onbekent wordt weergegeven bij de ontvanger?

Mij volgende vraag: kan ik de beltoon van Viber ook veranderen?

Heb veel gezocht op het internet maar kan helaas niets vinden.

Hoop dat jullie het antwoord hebben :D

alvast hartstikke bedankt en fijn weekend.

Mario

Hi Mario,

This is an official representative of Viber. I'm here to help :)

Unfortunately neither of these features exist yet in Viber. We are planning to add an option that lets you change Viber's ringtone, and we will certainly consider the option to call as an unknown number :)

Meanwhile, we invite you to enter our Feature Request page and post your suggestion there, or join an existing similar suggestion. The more people join on a request, the faster it will become reality :)

You can find it here: http://helpme.viber.com/index.php/Knowledgebase/Article/View/43/9/have-an-idea-for-a-new-feature

Please feel free to let us know your thoughts, questions and comments, we'd be happy to assist.
Thanks,
Viber.

-----------------------------------------------

Hi Mario,

Dit is een officiële vertegenwoordiger van Viber. Ik ben hier om te helpen :)

Helaas geen van deze functies bestaan ​​nog niet in Viber. We zijn van plan om een ​​optie waarmee u Viber's ringtone toe te voegen, en we zullen de mogelijkheid om te bellen zeker overwegen als een onbekend aantal :)

Ondertussen nodigen wij u uit om onze Feature Request pagina te begeven en aldaar post uw suggestie, of deelnemen aan een bestaande soortgelijke suggestie. Hoe meer mensen zich aansluiten op een verzoek, hoe sneller het zal werkelijkheid worden :)

Je kunt het hier vinden: http://helpme.viber.com/index.php/Knowledgebase/Article/View/43/9/have-an-idea-for-a-new-feature

Gelieve te voelen vrij om ons te laten weten wat uw gedachten, vragen en opmerkingen, zouden we graag van dienst.
Dank je wel,
Viber.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan