Ondertiteling bij films branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Go_on

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2006
Hoe kan je ondertiteling bij een film branden, als de film een avi bijvoorbeeld is en ondertiteling een .srt is bijvoorbeeld...

Is er een brand programma die het automatisch samevoegd, of zijn er speciale progs die het samenvoegen....

fg,
Go_on

Hoe kan je ondertiteling bij een film branden, als de film een avi bijvoorbeeld is en ondertiteling een .srt is bijvoorbeeld...

Is er een brand programma die het automatisch samevoegd, of zijn er speciale progs die het samenvoegen....

fg,
Go_on

heb je iets aan dvd shrink?

een dvd programma waar je vooraf alle opties kunt kiezen of weglaten

ja volgens mij zie ik wat staan :)

thx:thumb:

Nu maar hopen dat het ook kan bij andere bestanden dan avi :o

Ondertitel bij avi...

Probeer eens het programma DIKO of Film machine werkt perfect...
(wel eerst even contoleren of het avi bestand synchroon loopt met je Sub titel)

Sub sync kan je dat recht trekken... (even kijken begin film halve wegen film en eind film).
als audio en onder titel gelijk loopt dan gewoon met DIKO Of Filmmachine
er onder prakken....
werkt bij mij prima...
:thumb:

ik heb de goedkoopste en makkelijkste oplossing

download een film (spreekt voorzich) doe ik via www.mininova.org
download de ondertitels doe ik op www.ondertitel.com
dowload een srt to sub converter ik heb een free en goede oplossing op deze site :

http://www.divx-digest.com/software/srt2sub.html

dan moet je over een dvd brand programma beschrikken ik gebruik daar nero 8 voor!

dan converteer je de gedowloade ondertitel bestand (srt.) naar sub bestand met het srt to sub programmatje. en sla dit op op je bureaublad.

open dvd brand programma (nero 8 ) en kies de optie een gegevens dvd branden of data dvd maken.

dan zoek je de film weer op als het goed is is dit een avi bestand daar doe ik het mee en opent het bestand (toevoegen).

dan zoek je de ondertitel op van je bureaublad het sub bestand en voegd dit ook toe.

en branden maar!!!!!!!!

als je nu de dvd afspeelt en op je afstandbediening van je dvd speler op subtitels drukt word hij geactiveerd!

ik heb gebruikt :

pc : packer bell imedia d7000
dvd speler : philips BDP3000 bluray
dvd rw: maxell

programmatjes:
nero 8
srt to sub converter.

veel succes er mee en voor vragen mail naar heibroekrichard@hotmail.com

laterr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug