Onmogelijk formaat naar een tabel omzetten

Ik denk niet dat er een opstand ontstaat als je voortaan deze klups BV Assen resp. BV Nieuwegein noemt.
 
@AHulpje: ik had nog wat kleine foutjes gezien en die heb ik verbeterd in "splitsen v2.bas" welke ik als gezipt bestand als bijlage meestuur.

Ik ben er overigens nog steeds niet uit waar ik de for...next-lus moet eindigen, daarom staan er diverse
" 'next " in de code. Testen waar deze het gewenste resultaat geeft.
 

Bijlagen

  • splitsen v2.zip
    1,2 KB · Weergaven: 1
Ik denk niet dat er een opstand ontstaat als je voortaan deze klups BV Assen resp. BV Nieuwegein noemt.
Ik heb dit al proberen op te lossen door alleen de Ver.nrs in de tabel te zetten en deze ver.nrs te koppelen aan een tabel (in Excel: met Vlookup en in Access te koppelen aan een aparte tabel.

In die aparte tabel kan ik de correcte verenigingsnamen geven. Het is niet aan mij om de namen van verenigingen te wijzigen. Deze zijn statutair vastgelegd bij de KvK.
 
Laatst bewerkt:
@AHulpje : zou je willen aangeven op welke "if" (welk regelnr?) die "end if" betrekking zou moeten hebben en waar die "end if" zou moeten komen (regelnr. ?)
 
Net zoals jouw roepnaam en hoe je geregistreerd staat in de gemeentelijke basisadministratie.
Kortom: die statutaire naam is irrelevant.
 
Zonder data is jouw macro niet te testen, maar er gaan wat dingen mis, zie mijn commentaar in de broncode in bijgaand document. Als je overal netjes inspringt zie je trouwens snel waar je een For-loop of With constructie niet op de juiste plek hebt afgesloten. Ik wil er best nog eens naar kijken maar heb dan wel een document met (geanonimiseerde) data nodig.
 

Bijlagen

  • Map1.xlsm
    18,3 KB · Weergaven: 4
Terug
Bovenaan Onderaan