Opgelost outlook e-mail werkt niet na openen

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

willem 2

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
sinds kort heb ik het probleem nadat ik mijn e-mail open ( dus 2x aanklik ) dat eventuele links die er in de e-mail staat niet aan te klikken zijn , voorheen wel.
het rare is dat als ik de e-mail nog niet dubbelklik dat de links in de e-mail dan wel werken.
nergens dit probleem te vinden.

iemand een tip voor mij.
willem

willem

sinds kort heb ik het probleem nadat ik mijn e-mail open ( dus 2x aanklik ) dat eventuele links die er in de e-mail staat niet aan te klikken zijn , voorheen wel.
het rare is dat als ik de e-mail nog niet dubbelklik dat de links in de e-mail dan wel werken.
nergens dit probleem te vinden.

iemand een tip voor mij.
willem

willem
ik bedoelde dus de hyperlink

Het lijkt mij volslagen onnodig om je eigen berichtje te quoten. Je kunt je eerdere bericht gewoon bewerken als je iets toe wilt voegen. Of, als dat niet meer gaat, gewoon de nieuwe tekst in het tekstvak typen. Dat snappen we heus wel :).
En je vraag geheel in Italic typen? Waar was dat voor nodig?

Een reden zou kunnen zijn dat je de mail opent ik Tekst modus, niet in HTML.

Het lijkt mij volslagen onnodig om je eigen berichtje te quoten. Je kunt je eerdere bericht gewoon bewerken als je iets toe wilt voegen. Of, als dat niet meer gaat, gewoon de nieuwe tekst in het tekstvak typen. Dat snappen we heus wel :).
En je vraag geheel in Italic typen? Waar was dat voor nodig?

Een reden zou kunnen zijn dat je de mail opent ik Tekst modus, niet in HTML.
leuk octafish , helpmij is veranderd sinds ik de laatste keer erop was . eerst kon ik het bericht nog aanpassen nu niet meer,of in ieder geval het veranderen en reageren is mij VOSLAGEN onbekend. en wat je bedoelt met italic weet ik ook niet. als sinds 2008 word ik geweldig geholpen door mensen van helpmij maar ik ben nog nooit zo arogant en irritant afgekraakt als LEEK als door jou. zoek na al die jaren wel een ander topic want ik denk ook dat jij de omgeving hebt verande van helpmij zodat leken als ik hier niet mee om kunnen gaan,DANK JE WEL en p.s je hoeft hiet niet meer op te reageren.

En weer verlaat een boze klant het pand.
Wat zegt je zelfreflectie op je wereldverbeteractie @OctaFish?
Zomaar een tip: Lees mijn vorige PM eens opnieuw. En misschien moet je erover nadenken om even door het stof te gaan. Is dit hoe jij HelpMij probeert te 'verbeteren' door wéér over dat quoten te beginnen?

@willem 2 Is het niet zo dat de links bewust vanwege veiligheidsredenen geblokkeerd zijn? Of je opent de mail in de niet-opgemaakte modus.

Beste Willem,

De forum software is inderdaad nogal veranderd.
Bij het gebruik ervan willen andere leden je met alle plezier helpen, daar kan je dus ook vragen over stellen.
Het kunnen aanpassen van een bericht is nu aan een tijd gebonden, volgens mij is dat 30 minuten.
Daarna kan je je bericht niet meer wijzigen.

Eén van de voordelen van de nieuwe forum software kan je alvast gebruiken.
Als je met je muis cursor boven het plaatje (Avatar) van een gebruiker zweeft verschijnt er een popup waarin je op Negeer kan klikken. Als je dat hebt gedaan zie je reacties van die gebruiker niet meer.
Zelf heb ik dat een tijd geleden al gedaan bij jouw agitator.
Laat je door 1 figuur niet weg jagen van het fijne Helpmij forum.

Wat je vraag betreft heb ik helaas geen oplossing voor je.
Welke versie van Outlook gebruik je?
Werkt een link op dat moment wel als je de CTRL toets indrukt terwijl je op de link klikt?

• Leuk
Waarderingen: Aar
dag Aar , of dit om veiligheidsredenen is weet ik niet , tot een tijdje terug heb ik hiet jaren geen last van gehad. ik vermoed dat ik iets verkeerd heb aangeklikt en wat de niet-opgemaakte modus betreft ken ik niet. met tips kom ik er wel uit , ben niet volledig leek maar heb daarom wel vanaf 2008 hulp nodig. En in al die tijd ben ik er door helpmij ( onder andere lange pier ,edmooretc) altijd uitgekomen. dank je wel voor de voor mij vertrouwde reaktie. ook al ben ik met pensioen kom er altijd wel uit op internet ondanks dat ik er niet mee ben opgegroeid.

willem

dag Edmmoor,
met ctrl toets geprobeerd en lukt jammer genoeg niet.
welke versie weet ik niet heeft iemand 5 jaar terug voor mij geinstalleerd.
p.s. ik heb wel speccy voor gegevens over mijn laptop.

p.s ik denk nieuw want ik zie nergens in de balk van outlook bestand staan.
net opgezocht via microsoft en ik zie dat ik de nieuwe heb.

Laatst bewerkt:
Kijk eens of je ergens kan instellen dat een geopende email in Tekst of in HTML wordt geopend.
Dat zou het verschil kunnen zijn. Helaas kan ik zo niet aangeven waar je dat zou moeten doen.
Dat is wel wat Aar bedoelt met niet-opgemaakte modus (Tekst).

Gegevens van Speccy zullen in dit geval geen oorzaak aangeven.
Plaats anders eens een scherm afdruk van je Outlook venster.
En Italic is schuinschrift :)

Laatst bewerkt:
ik zit in het beantwoorden van een email waar ik tekst opmaken tegenkom in de balk maar nog nergens waar ik dit kan veranderen. ik zie wel of iemand weet hoe verder.
ps. haha ik zal proberen de volgende keer in gewone tekst te schrijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan