parrot ck 3100

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjornkrebbers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 feb 2008
Hallo,

Ik heb een parrot ck3100 nou maakt hij geen automatisch verbinding met mijn telefoon nokia 6230i terwijl deze wel is ingesteld dat hij automatisch verbinding moet maken! en als je dan handmatig verbinding maakt geeft de parrot aan dat het geheugen vol is. En dit doet hij pas sinds ik hem in een andere auto heb ingebouwd. Hoe kan ik dit oplossen?

Met vriendelijke groet B Krebbers.

even de parrot resetten.
het groene en rode knopje tegelijk indrukken. ( paar seconden)
daarna weer aanmelden

ck3100

Hallo,

Ik heb hem geprobeerd te resetten maar er gebeurd niks hij blijft het zelfde probleem houden.

en je hebt de beide knopjes een paar seconden tegelijk ingedrukt gehad.
dan reste mijn carkit in iedergeval wel.
jij hebt namelijk meer apparaten aangemeld dan kan ....

ck3100

Ik heb beide knoppen te gelijk ingedrukt maar er gebeurde niks maar als je naar settings gaat van de parrot staan er geen apparaten gekoppeld en in mijn vorige auto was alleen mijn nokia aan gemeld.

ha ha grappig ik heb hetzelfde probleem:mad: en bij mij werkt de tip met de knoppen ook helaas niet, mocht ik wat vinden laat ik het weten

je houd de twee knoppen ingedrukt...dame begint wat te vertellen ...vasthouden tot ze uitgepraat is.
dan is alles weer leeg.
tenminste dat doet mijn parrot:o

Ik denk dat je de vaste stroom even moet onderbreken en dan wordt hij gereset.En dan opnieuw instaleren.

parrot ck3100

Hallo ik heb het al op gelost je moet gewoon de constante stroom om ruilen met de stroom die van je contact slot afkomt. (de rooie kabel omwisselen met de oranje). En dan doet hij het gewoon weer.

parrot geheugen vol

Had ik ook last van dat het geheugen vol was, terwijl er geen enekele telefoon meer gekoppeld was. Bleek dat de voeding verkeerd om zat. Nu heb ik de rode en oranje draad van de voeding omgedraaid en sindsdien geen problemen meer gehad.

Schijnt bij sommige auto's nl zo te zijn dat de algemene voeding andersom zit dan hoe de parrot gestekkerd zit.

Had ik ook last van dat het geheugen vol was, terwijl er geen enekele telefoon meer gekoppeld was. Bleek dat de voeding verkeerd om zat. Nu heb ik de rode en oranje draad van de voeding omgedraaid en sindsdien geen problemen meer gehad.

Schijnt bij sommige auto's nl zo te zijn dat de algemene voeding andersom zit dan hoe de parrot gestekkerd zit.

Welkom,

Het is op Helpmij niet toegestaan oude vragen omhoog te halen. Daarnaast is het antwoord wat je geeft al in 2008 gegeven :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan