Pc sluit niet af, bureaublad start langzaam op+foutmelding!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuk12345

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Hallo,

Ik heb een aantal probleempjes met mijn pc.
Als ik mijn pc wil afsluiten, blijft hij hangen op het scherm, pc wordt afgesloten. Nu moet ik telkens mijn aan/uitknop lang inhouden.
Ook start mijn bureaublad zeer langzaam op, ik kan pas na 1 à 2 minuten internet gebruiken. Eerst geeft ie 3 seconden een foutmelding dat de firewall uitstaat, maar dat ballonetje is dan weer snel weg en de firewall staat gewoon aan. Daarna komt er een foutmelding:
Microsoft .NET framework
Er is een onverwerkte uitzondering opgetreden in de toepassing. Als u op Doorgaan klikt, wordt deze fout genegeerd en gaat de toepassing verder. Als u op Afsluiten klikt, wordt de toepassing onmiddelijk afgelosten.

Kan bestand C:\Documents and Settings\Schook\links2.txt niet vinden

Iemand een oplossing :D

Alvast bedankt

Luuk

Hallo,

Ik heb een aantal probleempjes met mijn pc.
Als ik mijn pc wil afsluiten, blijft hij hangen op het scherm, pc wordt afgesloten. Nu moet ik telkens mijn aan/uitknop lang inhouden.
Ook start mijn bureaublad zeer langzaam op, ik kan pas na 1 à 2 minuten internet gebruiken. Eerst geeft ie 3 seconden een foutmelding dat de firewall uitstaat, maar dat ballonetje is dan weer snel weg en de firewall staat gewoon aan. Daarna komt er een foutmelding:
Microsoft .NET framework
Er is een onverwerkte uitzondering opgetreden in de toepassing. Als u op Doorgaan klikt, wordt deze fout genegeerd en gaat de toepassing verder. Als u op Afsluiten klikt, wordt de toepassing onmiddelijk afgelosten.

Kan bestand C:\Documents and Settings\Schook\links2.txt niet vinden

Iemand een oplossing :D

Alvast bedankt

Luuk

Probeer het eens met ccleaner op je windows op te schonen en scan dan eens met de regcleaner die ook in ccleaner zit op fouten in het register. en eventueel schijf defragmentatie uitvoeren.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan