PS3 geheugen uitbreiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordy10

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2013
Hallo,

Ik heb een playstation3 de nieuwe versie.
mijn Playstation heeft GB.
Ik speelde FIFA, Black ops2 en GTA IV op deze Playstation, maar toen ik een nieuw spel kocht (Far cry 3) kreeg ik een fout melding dat me geheugen vol was.
Ik heb hiervoor een tijdelijke oplossing gekozen en GTA van mijn Playstation verwijderd.
Nu, ik ben geopereerd afgelopen week (dit maakt eigenlijk vrij weinig uit) maar ik verveel me nu dus best wel vaak en wil weer eens GTA gaan spelen.
Maar mijn geheugen is vol. ik heb al eens met een interne harde schijf geprobeerd maar die werd niet herkent door mijn Playstation, Ook een externe harde schijf of een stick werden niet herkent.
Nu is mijn vraag op welke manieren ik mijn geheugen kan uitbreiden en wat dat ongeveer zou moeten kosten?
Danku

Bij de Media Markt is een 500 GB schijf voor de Playstation 3 75,- euro. Deze kan je gewoon in de Playstation bouwen en de andere er uit halen. Slim is om een PSPlus abonnement te nemen, dan kan je al je Savedgames en Gamedata online opslaan en weer downloaden naar je nieuwe schijf.

Ik ben even opzoek geweest en alleen deze stond op de site; Dit is een soort USB Hardeschijf en met deze kan je gewoon je hardeschijf in je PS3 laten zitten... Veel handiger dus! SONY-PS3-Hard-Disk-Drive-Mounting-Bracket

Laatst bewerkt door een moderator:
ik ben niet echt zo handig dus dat 1ste zal hem niet worden denk ik :p Maar toch bedankt
&de link die daar staat is ongeldig volgens mijn computer?
Maar het idee lijkt me inderdaad wel de beste optie.
Bedankt!

Ben ik weer,
Die link die je/u stuurde is denk ik een goeie oplossing.
Maar ik vind dat er vrij weinig informatie bij staat.
Hoeveel GB is het?
Hoe moet ik het aansluiten, Is het iets dat je moet instaleren op je PS3 of aansluiten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan