PST bestand niet gevonden, O365

fbijltje

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2004
Berichten
268
O365
Outlook start normaal op en zie de emails. Op het moment dat ik send/recieve doe zegt het dat het het pst bestand niet kan vinden. ...vreemd want het wordt geopend bij het opstarten en via verkenner kan ik het normaal vinden.
Iemand een verklaring.
 
...er staat dat het het pst bestand niet kan openen ...synchronisatie met onedrive is bezig maar krijg daar een foutmelding dat de service op dit moment niet werkt... afwachten dan denk ik.
 
Sla je PST-bestanden op op OneDrive?
 
Het account gebruikt het pst bestand op de C-schijf (OneDrive-personal) en wordt dan gesynchroniseerd met de bestanden op OneDrive ...ik zie dat er synchronisatie bezig is...dat zou de rede kunnen zijn dat het niet kan worden geopend...hoe kan ik deze synchronisatie afbreken??...iets gaat er fout maar weet niet wat.
Ik zelf gebruik geen OneDrive en ik probeer iemand te helpen via TeamViewer om de email weer op gang te helpen.
 
Dus de PST staat op OneDrive. Dat gaat dan niet werken.....
Plaats de *.pst in een map die uitgesloten is van OneDrive synchronisatie.

 
Terug
Bovenaan Onderaan