Hi all,
Het volgende wil ik bereiken.
In Google Sheet staan op elke bijgevoegde rij 3 datums
Unieke iD in kolom A
Gegevens B t/m E
3 datums F t/m H
Eventnaam en tijden I t/m M
Update trigger N
(zie ook bijgevoegd voorbeeldbestand)
Voor elke toegevoegde rij wil ik 3 agenda items toevoegen in Google kalender op de 3 datums met de "Gegevens uit kolom C t/m E" en "Locatie kolom B"
De Extensions die je kunt toevoegen kunnen allemaal maar 1 agenda punt per rij toevoegen en updates worden niet verwerkt.
Via Zapier heb ik continu problemen met de datum notaie... dat zelfs de helpdesk er gek van werd. 1-10-2024 (1 oktober) werd continu weggeschreven als 10 januari... dus dat helpt niet.
VRAAG
1. Is er iemand die (betaald na bewezen werking) een script kan schrijven die ik hiervoor kan gebruiken
2. Of weet iemand een andere oplossing?
Thanks
Het volgende wil ik bereiken.
In Google Sheet staan op elke bijgevoegde rij 3 datums
Unieke iD in kolom A
Gegevens B t/m E
3 datums F t/m H
Eventnaam en tijden I t/m M
Update trigger N
(zie ook bijgevoegd voorbeeldbestand)
Voor elke toegevoegde rij wil ik 3 agenda items toevoegen in Google kalender op de 3 datums met de "Gegevens uit kolom C t/m E" en "Locatie kolom B"
De Extensions die je kunt toevoegen kunnen allemaal maar 1 agenda punt per rij toevoegen en updates worden niet verwerkt.
Via Zapier heb ik continu problemen met de datum notaie... dat zelfs de helpdesk er gek van werd. 1-10-2024 (1 oktober) werd continu weggeschreven als 10 januari... dus dat helpt niet.
VRAAG
1. Is er iemand die (betaald na bewezen werking) een script kan schrijven die ik hiervoor kan gebruiken
2. Of weet iemand een andere oplossing?
Thanks