Sex mailtjes terug sturen met gemene bijlage

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Wat denken jullie hiervan.
Ik krijg regelmatig mailtjes met sex getinte bijlagen. Nu kan ik die afzenders wel blokkeren maar ik stuur liever een mailtje terug met als bijlage een soort virus dat zijn pc lekker in de war raakt of b.v. zijn beeldscherm in vreemde kleuren schiet of nog leuker, zijn scherm (beeld) staat op z"n kop. Ik zoek dus een soort (progje) dat dit kan. Hebben jullie een idee voor mij?
Ook een collega van mij loopt ook iets te vaak zijn voortplantings-orgaan achterna. Ook hen zou ik wel iets leuks willen sturen.

Laatst bewerkt:
Ik denk als je aan een virus denkt dat je dan totaal verkeerd bezig bent.

Stuur liever een mailtje terug en vraag hun om hun rotzooi bij zich te houden. En als dat niet lukt kun je nog steeds een mailtje naar hun wederhelft sturen met de vraag of zij misschien aan hun partner kunnen vragen om ermee te stoppen, want dat je er niet mee gedient bent.

Maar zelf virussen gaan verspeiden ? Dat nooit.

Gewoon blokkeren als je mails terug stuurd krijg je de postbus nog voller met junkmail

SJJ, ik denk dat het niet om junkmail gaat maar om mailtjes van bekenden.

Als je de afzenders niet kent kun je inderdaad beter niets anders doen dan blokeren.

Bij mailtjes van bekenden gewoon even mailen met een paar onvriendelijke woordtjes of ze die vieze prut niet rond willen sturen.:thumb: ;) :evil:

reactie

Wat ik vaak hoor is: je kan ze toch blokkeren. Maar mij gaat het er toch om om die lui (waar ook) een les te leren. Dus laten ontploffen die apparatuur daar.

reactie

Bij mailtjes van bekenden gewoon even mailen met een paar onvriendelijke woordtjes of ze die vieze prut niet rond willen sturen.:thumb: ;) :evil:

Waarom onvriendelijke woordjes, ze verdienen een crashende pc.

Dan zit je op de verkeerde site want wij houden ons bezig met draaiende pc's en zijn dus niet van plan om andere pc's de vernieling in te helpen.:p

En het zijn 9 van de 10 keer ook mail adressen die helemaal niet bestaan, dus krijg je ze gewoon weer terug.

En wat is er mis met grappige mails? Ik krijg ook vaak mailtjes met leuke filmpjes, powerpoints e.d. is toch gewoon humor man, dan ga je toch niet andermans pc verzieken.. mail dan gewoon terug dat je het niet op prijs stelt > probleem opgelost.

Echte spammers doe je ook niks tegen, daarvoor heb je spamfilters.

Ook een collega van mij loopt ook iets te vaak zijn voortplantings-orgaan achterna. Ook hen zou ik wel iets leuks willen sturen.
Als een vrouw(?) op haar werk e-mails van collega's krijgt met sexueel getinte plaatjes (hoe grof zijn die plaatjes?), dan is dat als sexuele intimidatie tegenwoordig strafbaar.
In veel bedrijven zijn daar vertrouwenspersonen voor om dat gedrag te melden.

Ongewenste mail

Pas geschrokken van een mail. Ben wel wat gewend.
Naar de site gegaan.
Een bestelling voor 6 dozen pillen a us$ 186,- met de naam
Upyours2
Upyours2street
UpyoursTown
Keep Your &^%$ Spam
Dinerscard aan geclickt
nummer creditcard 555544446662222 csv code 123
en ik werd bedankt voor de bestelling.
Nog geen 2e mail ontvangen van de bende.

Oplossing 2 : indien email adres bekend :
Een oude oplossing is de smerigste mpg op je pc als bijlage versturen
Word je meteen geroyeerd van de spam lijst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan