Shift Lock toets:bijhorend lampje gaat niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

HelpMeNow

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 okt 2009
Goeiedag

mag ik een vraag stellen die niemand gaat kunnen oplossen?
grapje, hier komt ie dan:

mijn shift lock toets werkt nu enkel als een caps-toets, druk ik de shift lock in tesamen met een letter dan krijg ik een hoofdletter. Tot zover geen probleem, ware het niet dat ik wil dat de toets ahw aanblijft en mijn corresponderende lampje ervan blijft aanstaan!

Configuratiescherm, landinstellingen, details:indien ik hier instellingen(selektieknopje wijzigen, 2 mogelijkheden) wijzig verandert er NIETS, ook niet na heropstarten van de pc na wijzigingen te hebben doorgevoerd.

Kan er iets in regedit gewijzigd zijn??
En zoja, hoe te herstellen?

Met dank

Huh? Ik snap het niet...

Ja... als je SHIFT+letter indrukt krijg je een hoofdletter. Wonderlijk... :shocked:
Waar zit dit shift-lock toets dan? Die heb ik nog nooit gezien. En wat zou je ermee willen doen? Hoofdletters typen totdat je hem weer uitzet? Daar is de CAPS-lock voor. als je die indrukt, brandt er ook een lampje. Zo niet, dan is het lampje stuk.

dus... what's the problem...? :rolleyes:

Neen,

als je goed leest staat er:SHIFT lock en niet shift!:
"druk ik de shift lock in tesamen met een letter dan krijg ik een hoofdletter"
Nu hebben mijn shift als mijn shiftlock dezelfde uitwerking:je kan er hoofdletters mee gaan typen-zolang je een van de 2 knoppen ingedrukt houd.
Lock betekent:vastzetten van die shift en dat gebeurt hier niet.
Lampje zou kunnen stuk zijn, dat wel, maar dit doet niets af aan het feit dat de shift lock niet werkt.
That's the problem!

dank u

Hoi !

Gewoon op Capslock klikken.....

Greetz,

Harry.

Grappig

ben niet van plan de ganse tijd de toets ingedrukt te houden, dan kan je even goed de Shift toets gebruiken ipv de Shift LOCK.
Ik wil de Shift LOCK toets geen oneer aan doen, dit zou me echt in de ziel treffen.

Nogmaals LOCK betekent "vergrendelen".
By the way, ik kan niet klikken op mijn shift lock wel erop drukken, dit is geen mechanische vergrendeltoets! Laat ons een kat een kat noemen.

Kom op mensen, mijn vraag is toch duidelijk?

Hoi !

Nee, je vraag is verre van duidelijk !

Als je hoofletters wilt klik je op de Caps Lock; ik loop al wat jaartjes mee in de PC-business en ik heb nog nooit een Shift Lock toets gezien !

Dus......?????

Greetz,

Harry.

Beste techneuten

alles terug snor met herstelpunt op 1 week terug.
Deed ik liever niet, gezien ik de oorzaak nu niet weet.
Ik wilde er echter geen tijd meer aan spenderen, te vermoeiend en tijdrovend.

Bedankt voor de reakties.
Case closed.
No further questions, your honor.

Hoi !

Dacht ik es wat te leren hier.....over de Shift Lock toets....

Jammer hoor, maar ik begrijp dat je ons te dom en te vermoeiend vindt .

Evengoed prettig week-end,

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan