Sims 2 Downloads

Status
Niet open voor verdere reacties.

xxxmariskexxx

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2005
Haay!!!

Op internet kan je van die leuke spulletjes downloaden voor in je sims 2 spel.. maar, ik heb al een heleboel engelse site's geraadpleegt om er achter te komen hoe ik die spulletjes in me spel krijg!.. maar nog steeds lukt het niet.. :(

ik weer iig dat je hem wel op moet slaan in mijndocumenten/eagames/thesims2/downloads
maar dan.. zeggen ze dat je gewoon op het bestandje moet drukken en dan krijg je vaneigen install.. maar nee hrr.. niets! noppes! nada!.. maar moet je hem nou inje spelletje krijge! moet ik hem uberhaupt wel opslaan in mijndocumenten/eagames/thesims2/downloads of in iets anders..

gaarna help!:D

=xxxx= xxxmariskexxx

Ligt er een beetje aan wat je gedownload hebt. Heb je bijv. skins gedownload dan kun je deze in de map \gamedata\skins verplaatsen. Na opstart van het spel zouden de veranderingen zichtbaar moeten zijn...

Maar welke extensies (dus welke letters staan er achter de punt van het bestand,bijv. sims.exe) hebben de bestanden?

Bijvoorbeeld.. een kledingstuk..

het endigt vaak op .rar en .zip

maar het komt ook niet in het spel terechtr.. heel raar...

Als ik hem uit pak.. dan krijg ik een bestandje met een E van internet erop.. en meer doet het niet!

Kan niemand een goede uitgebreidde uitleg geven over hoe ik het moet doen.. stap voor stap..;

Misschien handig als je een screenshot plaatst van het bestandje. Wat voor bestandje is het nu als het uitgepakt is?

package.jpg

Zo Ziet het er uit..

Ow.. maar ik heb al uitgevonde hoe ik huizen/vloeren/muren moet downloade.. maar kleren etc niet!..

Ik denk dat dat skins zijn maar zeker weten doe ik het niet. Dus ff dat zip/rar-bestandje uitpakken, en dan het bestandje wat daaruit komt kopieeren naar \gamedata\skins.

De map "gamedata" vind je in de map van de sims, in program files...

dit zal vast een HELE dozige opmerking zijn..
maar der staat geen map gamedata..

deze mappen zijn er : cameras
config
httpcache
lotCataloge
music
projects
sc4terrains
teleport
collections
downloads
logs
movies
neighborhoods
savedsims
storytelling
thumbnails

HAha wat een dozige opmerking (geintjuh)....

Dan zullen ze wel in de downloads moeten, bij sims1 was het een map skins maar zeker weten doe ik het weer niet :D!

Ben ook geen sims2 expert, maar misschien vind je die hier wel, die experts...

En hier hebben ze het over een soortgelijk probleem.....

Ik denk dat ze je daar beter kunnen helpen op het gebied van de sims...

Suc6 verder...

Zo zie je maar weer dat die self-extract bestandjes nog niet goed werken bij de sims2;)

Dat zou relaxed zijn, voor die anderen die hetzelfde probleem hebben:thumb:

tharbassa had mij 2 links gegeven (helemaal toppie van je:)!spr bedankT:D!)

maar..

als je winzip download.. moet je even via google naar zoeke.. heel makkelijke..

en dna naar die links gaat en je eigen registreerd gaat alles vaneigens en komt alles gwn in je spel terecht..!

nog harstikke bedankt ej:)!

xxxx

Ben blij dat je er wat aan hebt! :thumb:

Zag daar genoeg leuks tussenstaan dus jij bent voorlopig nog niet klaar met de sims2 haha...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan