Touchpad muis laptop " klikt" niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

-=bassy=-

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2006
Beste mensen,

met mijn touchpad kan ik de muis wel bewegen maar door te ' tappen' of te ' tikken' met je vinger op het touchpad heeft geen effect -> je kunt op deze manier niet klikken met de muis om een cursor dan wel mappen te openen etc.
Iemand een idee waar ik dit weer kan inschakelen?

groeten

Beste mensen,

met mijn touchpad kan ik de muis wel bewegen maar door te ' tappen' of te ' tikken' met je vinger op het touchpad heeft geen effect -> je kunt op deze manier niet klikken met de muis om een cursor dan wel mappen te openen etc.

groeten

Welke windows hebben wij het hier over?

Vaak kun je gewoon naar je configuratiescherm, en naar muis. hier kun je wel via wat zoeken vaak de optie's voor je touchpad vinden.

het gaat hier om windows vista.

in het genoemde scherm bij configuratiescherm (muis -> knoppen) staat apparaat: touchpad
volgende optie is: links- / rechtshandig
volgende optie: dubbelkliksnelheid
laatste optie: klikvergrendeling

het gaat hier om windows vista.

in het genoemde scherm bij configuratiescherm (muis -> knoppen) staat apparaat: touchpad
volgende optie is: links- / rechtshandig
volgende optie: dubbelkliksnelheid
laatste optie: klikvergrendeling

hmm, ik ben zelf niet zo bekend met vista..
maak je ook gebruik van synaptics software?

Verder betreffende vista kan ik je alleen als advies geven, zoek gewoon het hele muismenu door, ik kan je hierin geen specifieke instrucites geven waar te klikken enzoo..

Probeer de klikvergrendeling (in het menu wat je zojuist hebt opgenoemd) eens uit te schakelen.
Volgens mij bevindt zich dit muismenu in Vista ook altijd rechtsonder in de taakbalk zodra je hier met je rechtermuisknop op klikt.

hoi

Beste mensen,

groeten

Laatst bewerkt:
touchpad klick

Beste mensen,

groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan