Trustindex wel en niet te zien

femke98

Meubilair
Lid geworden
16 dec 2006
Op een website die ik heb gemaakt, hebben we trustindex met account. In Elementor zien we de reviews, in het echt niet.
Zie screenshots.

Ik heb gezocht op internet maar vind dit probleem nergens. Of ik zoek natuurlijk niet goed hahahaha.
Wie weet hoe het komt en wil eens kijken of het te zien is onderwatertravel.com

Bijlagen

• Screenshot 2024-11-25 at 12-05-19 Bewerk Contact met Elementor.png
    Screenshot 2024-11-25 at 12-05-19 Bewerk Contact met Elementor.png
    51,1 KB · Weergaven: 7
  • Screenshot 2024-11-25 at 12-05-39 Over mij Jouw Gids voor Unieke Reizen en Ervaringen.png
    Screenshot 2024-11-25 at 12-05-39 Over mij Jouw Gids voor Unieke Reizen en Ervaringen.png
    3,8 KB · Weergaven: 7
Ik neem aan dat je hiervoor een stukje code op je site moet plaatsen. Kijk eens welke code dit is, en kijk eens of deze in de HTML-code verschijnt. Desnoods ook even droog proberen op een statische simpele site in enkel HTML.

ja, die code is er. Ik zie de reviews staan, zoals je ziet op de screenshot. Maar uitgelogd en de website kijkende zie ik ze niet.
Het kan aan de cache liggen, heb ik gelezen. Dus heb de pagina gecached etc.

Klant heeft een account, heeft zich ook bij WIncher aangemeld, maar ja. Ik zal eens kijken of er een plug-in is die de boel tegenhoudt.

ZIe jij de reviews wel Aar?

Ik zie het niet. Vergelijk de HTML-code eens met als je ingelogd bent, en uitgelogd.
Daar moet wel ergens verschil in zitten.

Volgens de source is er geen widget die ik kan vinden. Lijkt dus alsof het niet in de uiteindelijke source geplakt wordt.

Volgens de source is er geen widget die ik kan vinden. Lijkt dus alsof het niet in de uiteindelijke source geplakt wordt.
code kan ook op een pagina gezet worden. In Elementor heb ik de pagina gemaakt en daar dus ook ingezet. Hoeft dus niet in een widget.
Het gekke is dat het wel gewerkt heeft. Ik zal eens 1 voor 1 de plug-ins uitzetten en weer aan.

Altijd een goed idee, met Wordpress weet je dat je altijd fratsen kan hebben 😉.

* Aar zweert bij zijn eigen MultiPage CMS. ☺️

raar maar waar, ik open de website en doe gelijk een update voor 1 plug-in SEO framework en zie daar.
Helaas, dit zag ik maar heel even, na verversen pagina was het weg. Hm, ik zag natuurlijk op deze computer een oudere versie zeg maar, dus na verversing was het er niet meer.

AH!!!!!!!!!!! ik ga nu de plug-ins doen.

Das snel. Ik heb de laatste plug-in die ik had geïnstalleerd, verwijderd.
En ja hoor, daar staat het.

Plug-in is YYDevelopment - Tag Manager - Header, Body And Footer

en te snel weer weg, ik word gek

Elke keer als je de pagina ververst, is het weg. Maar ik kan de cache plug-in toch niet verwijderen? Ja alles kan, maar dan heb ik geen cache

Laatst bewerkt:

URL's om uit te sluiten van caching​

kan dit ook voor trustpilot en wat moet ik dan invullen?

Laatst bewerkt:
heb javascript nu uitgezet bij minifi.
Willen jullie eens kijken nu?

en weer weg hahahahaha

Ik heb het al eerder gevraagd: Test het eens droog uit op een statische HTML-site. Vergelijk ook eens beide broncodes waarin je het wel en niet ziet.

Als de broncodes 100% gelijk zijn, dan moet je het ergens bij Google zelf zoeken.
Als ik Adsense aanzet duurt het ook eventjes voordat Google die een plaatsje geeft op de website.

Op de hoofdpagina zie ik geen trustindex.

Er staat hier niks onder het kopje Reviews Google

ik zie dit

Bijlagen

• Screenshot 2024-11-25 at 18-42-49 Over mij Jouw Gids voor Unieke Reizen en Ervaringen.png
    Screenshot 2024-11-25 at 18-42-49 Over mij Jouw Gids voor Unieke Reizen en Ervaringen.png
    48,5 KB · Weergaven: 1
Hier zie ik dat niet. Adblocker uit, privetabblad aan etc...

Terug
Bovenaan Onderaan