Url van youtube werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forum leden
Ik wil een URL van een filmpje van YouTube via de mail aan iemand vesturen om te laten zien. (a whiter shade of pale van jack ponissi)
Als ik de film op YouTube heb gevonden en deze dan kopieer ik de URL in mijn mail met plakken dan staat deze in de mail.
zo kan ik deze versturen dacht ik
Maar als ik YouTube afsluit en weer terug opstart en ik plak de URL van mijn email in de balk bij YouTube krijg ik een heel andere site te zien
Hoe kan dit wat die ik verkeerd ? zou zo je wel eens tegen grote problemen kunnen aanlopen
e de waele

Als het goed is heb je een youtube link die lijkt op http://www.youtube.com/watch?v= . Achter de = komt dan een willekeurig lijkende reeks letters. Die link kun je normaliter gewoon gebruiken. Lukt het niet kun je nog onder de filmpjes op de share knop drukken. Je krijgt dan nog een alternatieve link.

Wil dit zeggen dat je geen een link meer kunt vertrouwen Ik heb het nog eens nagekeken en de naam van de link opgeschreven die ik zou willen versturen
Als ik YouTube dan weer bezoek en ik zet deze link in de adres balk kom ik op een andere site uit hoe kan dit dan ??
Hebben dat al meer forumleden meegemaakt ??
e de waele

Als je een link hebt naar youtube en je komt ergens anders uit, dan zit er ergens iets goed mis. Meestal is dit aan de pc kant een aanwijzing voor een besmetting met spyware/virus. Scan eens met je virusscanner (full scan), Super Anti Spyware en Malware Bytes.

Ik heb hem gescand met AVG zou dat voldoende zijn ? en heeft niets gevonden meld hij
Of moet ik nog iets anders downloaden ?
e de waele

Je bent wss slachtoffer van domeinkaping.
Laat hier of hier of hier je syteem maar eens nakijken.

Ik heb Superantispyrware gedraaid en hij heeft 39 items gevonden en verwijderd
Ik heb malwarebytes gedraait en hij heeft 311 gedecteerd gevonden en verwijder
wat kan ik nog meer doen ??
e de waele

Hangt er van af of je nog problemen hebt of dat deze opgelost zijn.

Alles is vewijderd volgens mij ik merk niets meer Ik ga vanavond nog eens kijken of het met de link in YouTube nu goed gaat
Als dit probleem blijft wat kan dit dan nog zijn ?
e de waele

Laten we even op basis van feiten werken. Oftewel, de eerstvolgende stap is kijken of het probleem is opgelost.

DE fout is nog steeds aanwezig als ik de url kopieer in een ander programma krijg ik gewoon een ander site te zien dat is zeer gevaarlijk als ik deze URL zou door sturen naar een andere gebruiker
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan