welke xbox 360 is dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
hallo,

ik ga een xbox 360 met het meeste geheugen en internet. hij is ongeveer 1,5 jaar oud....... ik weet niet wat voor xbox 360 dit kan zijn weet iemand wat voor type dat is?

Alvast bedankt!

MVG Tom

Internet? Draadloos of Bekabeld? Ik neem aan dat het bekabeld internet is, aangezien de draadloze xbox'en pas een paar maanden verkocht worden. Ik denk dat het hier om een elite gaat (120 GB harde schijf). Deze heeft een zwarte kleur ipv. een witte kleur.

klik

Indien hij niet zwart is, is het waarschijnlijk een PRO, 60 GB harde schijf. Dat is verder dan ook het enige verschil (kleur en harde schijf grootte)

Laatst bewerkt:
bedankt voor de reactie :thumb:

vanavond ga ik hem kopen, dan zie ik wel welke het is

dankjewel! :thumb:
het is trouwens een zwarte... het is dus een elite?

Ja, als het een van de oude modellen is (dus niet de draadloze van een paar maanden oud) dan is het een zwarte zoals ik op mijn link in bericht #2 heb aangegeven :thumb:

huh, ik snap het niet meer. hij is zwart ongeveer 1,5 jaar oud en met het meeste geheugen.... is het dan een elite?

Ja, dat weet ik zeker ;)... Maar zoals je misschien weet is er zeg maar een 'nieuwe' xbox 360 uit. Die heeft draadloos internet. Deze is ook nog maar een paar maanden oud, en het lijkt me sterk dat iemand die dan wil verkopen.

'nieuwe xbox 360 slim': klik

'xbox elite': klik

ow, ik snap het... maar wat is er dan eigenlijk beter aan die allernieuwste vergeleken met de elite?

Elite = Oud model, 120 GB harde schijf, geen WI-FI ontvanger.
Xbox 'slim' = Nieuw model (lijkt op de eerste xbox, dus voor de 360 er was), 250 GB harde schijf, WI-FI ontvanger aanwezig.

Hartstikke goed! :P HDMI aansluiting en je kan er echt prima op gamen!

Op een mooie HD tv met de xbox is echt geweldig.

dat komt goed uit, want ik heb een HD tv :D

maar als de nieuwe draadloos op internet kan kan de elite dan wel gewoon met een kabel op internet en geeft dat dan gewoon dezelfde resultaten als de nieuwe?

Uiteraard, misschien is de elite nog wel stabieler met internet aangezien draadloos nog wel eens wat wil schommelen.

dat komt goed uit, want ik heb een HD tv :D

maar als de nieuwe draadloos op internet kan kan de elite dan wel gewoon met een kabel op internet en geeft dat dan gewoon dezelfde resultaten als de nieuwe?

Je kan ook in de winkel een ontvanger voor je xbox kopen;)
Dat is een apparaatje die je aansluit op je xbox waarna als het goed is ingesteld ook gewoon draadloos heb!
Dit is uiteraard niet nodig als je het via kabel kan leggen

@McBroodje

Die dingen zijn soms heel duur, omdat je geen normale draadloze ontvanger kan kopen, aangezien die niet compatibel is met de xbox.

ik heb hem inmiddels gekocht, het is inderdaad een elite :d met 2 headsets (draadloze en een met draad) en er zit ook zo'n ontvanger bij voor draadloos internet (en hij schommelt niet hoor ;) ) inc. 2 controllers.... allemaal voor 75 euro! :d

bedankt voor de reacties! :thumb:

Dat is zeker niet duur.. En over het schommelend internet is dat draadloos internet in het algemeen wel eens kan schommelen. Dus niet letterlijk :rolleyes: ;)

Dat is zeker niet duur.. En over het schommelend internet is dat draadloos internet in het algemeen wel eens kan schommelen. Dus niet letterlijk :rolleyes: ;)

Ik heb nooit ergens last van met dat draadloos mischien dat het hooguit 5x is uitgevallen in een jaar tijd:)

Dat ligt niet aan de xbox, of aan de ontvanger, maar aan de eigen modem / router die je hebt. Met bedraad internet is dit veel en veel minder. :rolleyes:;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan