Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, maar dan wel je wel of eSet inderdad de oorzaak is.Is dat een nieuwe wijze om een specifiek software gerelateerd probleem op te lossen?
Ja, dat is juist, maar de tweede regel laat je snel weg.Nee, maar dan wel je wel of eSet inderdad de oorzaak is.
Je moet niet één regel aanhalen waarbij je de hele context dan niet meer kunt zien. Het is de juist combinatie die een verkeerde suggestie/beeld geeft.Ik laat niks weg.
Die 2e regel lijkt me duidelijk.
Waarom vertel jij andere mensen wat ze wel en niet moeten doen? Mensen hebben allemaal verschillende meningen, wensen en prioriteiten. Daar gaan anderen niet over!Waarom zou je die überhaupt willen gebruiken, zie #3.
Waarom moet je hier weer zo mee bemoeien, ik geef een advies en bent alleen bezig met hakken, kap er eens mee, is bijzonder irri, op negeren maar.Waarom vertel jij andere mensen wat ze wel en niet moeten doen?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.