Opgelost Windows 11, eSet scanner vertraagd misschien.

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

bmwpiet

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Heb proef draaien met Eset virusscanner,
Heb regelmatig, als ik ergens op klik, op een site, er niets gebeurd.

Is misschien instelling van eSet??

Openen de sites dan niet? Welke sites? Foutmelding? Andere browser proberen?

Je kunt onder Voorkeuren/Instellingen kijken en 'Secure browser' uitschakelen?

Laatst bewerkt:
Als je eSet verwijderd is dan het probleem verholpen?
Voor gewoon huis- tuin en keuken gebruik is de standaard Windows virus scanner voldoende.

Is dat een nieuwe wijze om een specifiek software gerelateerd probleem op te lossen?

Eset staat vooral bekend om zijn kleine impact op de systeemprestaties. Heb het ook bij veel klanten geïnstalleerd staan. Levert eigenlijk geen problemen op. Dus het is geen generiek probleem. Voor zover ik weet is er ook geen instelling die het gedrag van willekeurige knoppen op websites beïnvloed.

Krijg je niet toevallig een groene rand om je browservenster?

Is dat een nieuwe wijze om een specifiek software gerelateerd probleem op te lossen?
Nee, maar dan wel je wel of eSet inderdad de oorzaak is.

Nee, maar dan wel je wel of eSet inderdad de oorzaak is.
Ja, dat is juist, maar de tweede regel laat je snel weg.

Het is mij niet duidelijk. Bedoelt TS het openen van sites gaat traag? Klik je op links op een pagina van een site? Is de vertraging/probleem bij alle browsers?

Ik laat niks weg.
Die 2e regel lijkt me duidelijk.

Ik laat niks weg.
Die 2e regel lijkt me duidelijk.
Je moet niet één regel aanhalen waarbij je de hele context dan niet meer kunt zien. Het is de juist combinatie die een verkeerde suggestie/beeld geeft.

TS vraagt niet om een alternatief, hij geeft aan met Eset proef (te willen) te draaien. Wat is daar mis mee? Daar zijn problemen mee en niet met wat anders. Waarom dan wijzen naar Windows virus scanner? Slaat nergens op. We zitten hier niet om ons te bemoeien met wat mensen zelf willen.

Waarom zou je die überhaupt willen gebruiken, zie #3.
Waarom vertel jij andere mensen wat ze wel en niet moeten doen? Mensen hebben allemaal verschillende meningen, wensen en prioriteiten. Daar gaan anderen niet over!

Laatst bewerkt:
Die 2e regel is een advies en staat los van de controle of eSet de boosdoener is.
Het is dus niet nodig deze in het citaat mee te nemen.

Waarom vertel jij andere mensen wat ze wel en niet moeten doen?
Waarom moet je hier weer zo mee bemoeien, ik geef een advies en bent alleen bezig met hakken, kap er eens mee, is bijzonder irri, op negeren maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan