geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

tamme

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2001
Berichten
155
Ik zit bij chello en dat gaat aardig goed mag ik wel zeggen, maar nu heb ik al vier dagen lang een haperende verbinding. Dan kan ik weer een tijdje internetten en dan valt hij weer weg. Steeds als ik de modem aan en uit zet doet hij het weer even. Ik heb ook quikfix van chello en daar kun je op een gereedschapkist drukken. Als ik dat doe krijg ik COM-fout: Ongeldige aanwijzer (536870929). weet iemand of dit er mee te maken heeft en wat het in houdt. Ik heb chello ook al gebeld en volgens hun moest alles goed zijn. Ze zeiden ook dat als het nog twee dagen doorging ik weer moest bellen, maar misschien weten jullie het?
 
Je moet sowieso geld terug vragen aan chello ! (heb ik ook gedaan)
Je kan dat Quickfix ff opnieuw installere
Anders weet ik het ook niet, hier heb ik er geen last van
 
Naja, 1 ding.. wrom zouw je bellen.. dan zegguh ze: doet die het nu? over 2 dagen belluh.. komt me heel bekend voor
 
Geplaatst door DenniZvb
Naja, 1 ding.. wrom zouw je bellen.. dan zegguh ze: doet die het nu? over 2 dagen belluh.. komt me heel bekend voor

Niet echt een antwoord waar de vraagsteller wat aan heeft he ;)
Maarre belle helpt wel hoor, als je geld terug wil bijv.
Als je maar vaak genoeg belt gaan ze er echt wat aan doen :)
 
Geplaatst door Jappie-zland


Niet echt een antwoord waar de vraagsteller wat aan heeft he ;)
Maarre belle helpt wel hoor, als je geld terug wil bijv.
Als je maar vaak genoeg belt gaan ze er echt wat aan doen :)

je belt zolang dat je je geld dat je trug zou krijgen al opgebeld hebt.. maar trug naar't onderwerp :D
 
Geplaatst door DenniZvb


je belt zolang dat je je geld dat je trug zou krijgen al opgebeld hebt.. maar trug naar't onderwerp :D

Ik had ook probleme met het internet (chello ook) en na een aantal keer belle kwame ze ! (modem deed het niet, was net nieuw ! :\)

Maja back ontopic ja,

Ff dat proggie Quickfix opnieuw installere, daarmee kan je toch de verbinding herstelle (?)
 
Wij hebben hier ook een hele tijd last van gehad.
Dan weer wel verbinding dan weer niet.
Alles nagelopen maar er was geen oorzaak te vinden.
Veel gebeld met UPC en allerhande kunstgrepen uit moeten halen maar het probleem bleef.
Uiteindelijk is er iemand van de service dienst thuis komen kijken en bleek dat het modem niet goed functioneerde. Hebben een nieuw modem gehad en het probleem was opgelost.
M.A.W. laat je niet afschepen bij de helpdesk maar vraag om een oplossing!
Als bij jou op de pc alles goed staat dan ligt de oorzaak ergens anders.
Je betaald tenslotte genoeg, en daar mag je toch wat voor terug krijgen lijkt me!

Succes.
 
Geplaatst door janky
Wij hebben hier ook een hele tijd last van gehad.
Dan weer wel verbinding dan weer niet.
Alles nagelopen maar er was geen oorzaak te vinden.
Veel gebeld met UPC en allerhande kunstgrepen uit moeten halen maar het probleem bleef.
Uiteindelijk is er iemand van de service dienst thuis komen kijken en bleek dat het modem niet goed functioneerde. Hebben een nieuw modem gehad en het probleem was opgelost.
M.A.W. laat je niet afschepen bij de helpdesk maar vraag om een oplossing!
Als bij jou op de pc alles goed staat dan ligt de oorzaak ergens anders.
Je betaald tenslotte genoeg, en daar mag je toch wat voor terug krijgen lijkt me!

Succes.

Had ik ook, modem kapot, zonder dat het internet het ooit had gedaan :confused:
Tamme, heb je een groot modem met COM21 erop ?
Die had ik ook en die is echt niet goed, heb ik vaker gehoord van andere. Vraag als UPC langskomt of ze een andere modem (voor de zkrheid) meeneme
 
Bedankt voor de reacties en ik heb een com21. Als het vandaag weer zo hapert kan ik upc bellen en komt er een monteur langs.
 
heb k ook gehad bij mij was het probleem dat het inbouwkastje van de antenne niet goed was hebben ze vervangen en toen deed hij het weer
 
ik heb een monteur van chello thuis gehad en die heeft een andere voeding aan de modem gezet en een signaalversterker er bij gezet. Chello lijkt wel sneller nu, maar hij stopt er na een tijdje weer mee. Vooral s'avonds valt de verbinding steeds weg. Ik heb chello weer gebeld en volgens hun uitlezing was het modem perfect. Ik heb de netwerkkaart vervangen en toen deed hij het weer een paar uur. Daarna was het weer gebeurt. Steeds als ik opnieuw opstart doet hij het weer en als ik de modem reset ook. Dit kan toch echt niet de bedoeling zijn . Ik weer het niet meer. Misschien heeft iemand van jullie nog een oplossing?
 
Soms kan het helpen je modem een uur uit te zetten, stekker er uit dus, ook je pc uitzetten en dan weer op te starten. Ik kreeg dit advies van mijn provider om je netwerkkaart op te frissen:

Nog een tip voor je netwerkkaart:
Om dit te controleren klik (voor Windows95/98/98SE/ME) op start - uitvoeren, typ hier WINIPCFG en klik op Ok. Klik hier op alles vrijgeven en vervolgens op alles vernieuwen.
Voor WindowsNT/2000/XP ga naar start - uitvoeren, typ hier CMD en klik op Ok. In het zwarte DOSscherm typen IPCONFIG /RELEASE gevolgt door enter. En vervolgens typen IPCONFIG /RENEW gevolgt door enter.

p.s. Heb je trouwens wel in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Verbindingen aangevinkt, 'Nooit een verbinding kiezen,' aangezien je met kabel dat niet nodig hebt?
 
Laatst bewerkt:
Dat modem heb ik al eens geprobeerd en dat hielp niks. En dat met die netwerkkaart lukt volgens mij niet
zie bijlage
 

Bijlagen

  • dos.zip
    62,1 KB · Weergaven: 24
Sorry, ik maak geen zipperds open van onbekenden, maar zoals ik het beschrijf moet het gewoon lukken hoor.
 
Geplaatst door gezina
Sorry, ik maak geen zipperds open van onbekenden, maar zoals ik het beschrijf moet het gewoon lukken hoor.

Waarom niet ?
Bang voor virus ? Je heb toch wel een goede virus scanner ?
 
ik zit nog steeds met een haperende verbinding. Het gekke is dat hij meestel pas na 16.00 uur kuren begint te krijgen. Als ik bij de status van de lan verbinding op herstellen druk doet hij het ook weer even. Bij de status blijft ook staan dat ik verbonden ben, maar ik kan dan niet internetten. Nog meer tips, want aan chello heb ik ook niet veel.
 
ik heb gescand op virussen. ik heb spybot en hijack gebruikt. En er waren geen virussen en de spyware is verwijderd. toch vreemd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan