Heb een donkerbruin vermoeden dat je de netwerkkaart moet herinstalleren, heb daar niet genoeg verstand van, een medeforummer vast wel en/of gebruik de zoekfunctie van Helpmij, en/of meldt aan Chello waarom je niet kan resetten, da's idd vreemd.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door gezina
Heb een donkerbruin vermoeden dat je de netwerkkaart moet herinstalleren, heb daar niet genoeg verstand van, een medeforummer vast wel en/of gebruik de zoekfunctie van Helpmij, en/of meldt aan Chello waarom je niet kan resetten, da's idd vreemd.
Geplaatst door tamme
is er nog steeds niemand die een oplossing weet. Ik heb naelijk nog steeds af en toe geen internet en heb alles al geprobeerd wat ik weet en volgens chello is het modem goed dus alle oplossingen zijn welkom
Geplaatst door tamme
is er al iemand die een oplossing heeft of zal het toch een kapot modem zijn.
Geplaatst door Lala B.
Hier ook heel af en toe wel eens van die dagen dat m'n verbinding er uit ligt. Wanneer ik dan de stekker van de modem er ff (minuutje of 2) uitgehaald heb, doet ie 't daarna weer perfect.
Mijn gouden tip = dus gewoon ouderwets ff stekker er uit!
Probeer dit in ieder geval altijd eerst ff voordat je dat dure 0900-nummer van Chello gaat bellen (waar ik ook altijd een half uur moet wachten voor ik uberhaupt iemand aan de lijn krijg :evil: )
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.