geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een donkerbruin vermoeden dat je de netwerkkaart moet herinstalleren, heb daar niet genoeg verstand van, een medeforummer vast wel en/of gebruik de zoekfunctie van Helpmij, en/of meldt aan Chello waarom je niet kan resetten, da's idd vreemd.
 
Geplaatst door gezina
Heb een donkerbruin vermoeden dat je de netwerkkaart moet herinstalleren, heb daar niet genoeg verstand van, een medeforummer vast wel en/of gebruik de zoekfunctie van Helpmij, en/of meldt aan Chello waarom je niet kan resetten, da's idd vreemd.

Netwerkkaart opnieuw installere ?
Dat hielp bij mij en een vriend wel
Hebbie XP ?

Ik deed het zo:
Ik zette de pc uit en haalde de netwerk kaart er uit.
PC weer aan en daarna gelijk na het opstarte weer uit.
Netwerk kaart er weer in en pc weer aan :)
Als het goed is herkend XP een nieuw apparaat (bij mij werd ie automatisch geinstalleerd)

Hopelijk helpt dit ?

Veel suc6
 
is er nog steeds niemand die een oplossing weet. Ik heb naelijk nog steeds af en toe geen internet en heb alles al geprobeerd wat ik weet en volgens chello is het modem goed dus alle oplossingen zijn welkom
 
Geplaatst door tamme
is er nog steeds niemand die een oplossing weet. Ik heb naelijk nog steeds af en toe geen internet en heb alles al geprobeerd wat ik weet en volgens chello is het modem goed dus alle oplossingen zijn welkom

Ook dat van mij geprobeerd ?
 
is er al iemand die een oplossing heeft of zal het toch een kapot modem zijn.
 
Stekker er uit !

Hier ook heel af en toe wel eens van die dagen dat m'n verbinding er uit ligt. Wanneer ik dan de stekker van de modem er ff (minuutje of 2) uitgehaald heb, doet ie 't daarna weer perfect.

Mijn gouden tip = dus gewoon ouderwets ff stekker er uit!

Probeer dit in ieder geval altijd eerst ff voordat je dat dure 0900-nummer van Chello gaat bellen (waar ik ook altijd een half uur moet wachten voor ik uberhaupt iemand aan de lijn krijg :evil: )
 
Re: Stekker er uit !

Geplaatst door Lala B.
Hier ook heel af en toe wel eens van die dagen dat m'n verbinding er uit ligt. Wanneer ik dan de stekker van de modem er ff (minuutje of 2) uitgehaald heb, doet ie 't daarna weer perfect.

Mijn gouden tip = dus gewoon ouderwets ff stekker er uit!

Probeer dit in ieder geval altijd eerst ff voordat je dat dure 0900-nummer van Chello gaat bellen (waar ik ook altijd een half uur moet wachten voor ik uberhaupt iemand aan de lijn krijg :evil: )

Die tip is al hier in dit topic gegeven.
 
ik heb dit probleem ook gehad.
bij mij lag het probleem in de SQL-database die ik had draaien.
na dat ik deze had uit gezet was het probleem opgelost.

heb je soms ook een website op je pc(server) draaien??
 
nee dat heb ik niet. ze zijn al zo'n vier keer thuis geweest van chello en het schijnt dat er hier in de buurt achterstallig onderhoud is. hij doet het nu wel beter, maar hij vliegt er af en toe nog wel uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan