Beamer aansluiten op HP-laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

tkint

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2011
Berichten
754
Beste,

Ik heb geen ervaring met het aansluiten van hardware op een laptop. Ik heb vroeger op mijn werk nog gezien dat je op een functietoets moest drukken om het beeld door te sturen naar de beamer. Ik mag een beamer van het merk Dell gebruiken en ik heb een VGA-kabel en een VGA-aansluiting op mijn HP Elitebook 8570w met Win 10.
Kan iemand mij aanwijzingen geven?
 
Bij Windows 10 kun je met de toets combinatie "Windows" (links onder) en P (op de bekende plek) dit inschakelen en kiezen.
Er komt dan een keuze scherm rechts.
Door de toetsen combi te herhalen spring je naar de volgende optie.
Test zelf welke optie je prettig vindt.
Deze opties wordt "Projecteren" genoemd en dan snap je meteen waar die P vandaan komt.
Het werkt ook op een desktop als je een 2e scherm hebt en dat kan/mag ook een beamer zijn.
Ik gebruik de Fn toetsen dus nooit meer....(op mijn laptop)
 
Laatst bewerkt:
Beste,

Waar sta je met de muisaanwijzer wanneer je dit doet? Op je bureaublad? Moet je de instellingen terugzetten wanneer je niet meer wil projecteren? Dank.
 
Beste,

Ik krijg deze keuzes : alleen PC-scherm, dupliceren, uitbreiden, alleen 2de scherm. Ik veronderstel keuze 2 of 3
 
Klopt, dus kies wat je prettig mooi vindt, als je maar minimaal beeld krijgt op de beamer.
 
Sorry, maar hoe maak je een selectie in dat deelscherm rechts op je bureaublad? En moet je iets terug instellen wanneer je de beamer wegneemt?
 
Dat stond boven al:
Door de toetsen combi te herhalen spring je naar de volgende optie.
Test zelf welke optie je prettig vindt.
Als je de beamer los maakt zijn er 2 opties om dit te doen:
1. Trek de VGA stekker uit de laptop en het beeld komt op de laptop terug als er geen beeld was (optie 4)
2. Met de toetsen combi kun je terug naar naar alleen beeld op de laptop.

Meestal werkt het vanzelf als de beamer stekker eruit gaat.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan