• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Etiket print geen zwarte celkleur

Fredemel

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2008
Berichten
117
Geachte lezers,

als bijlage een simpel excel-doc zou je zeggen. Alleen het etiket heeft een voorwaardelijke opmaak die NIET geprint wordt.
Ik begrijp er geen pepernoot van.... Als ik 'm exporteer naar PDF, "ziet" de reader de zwart gekleurde cel niet eens.....

Waar gaat het fout.....? Oftewel wat doe IK fout.....

Graag jullie hulp.
 

Bijlagen

  • etiketGeenZwarteCelkleurMetPrinten.xlsm
    140,3 KB · Weergaven: 7
als je met vba wil werken begin dan met alle samengevoegde cellen te verwijderen.
 
Helaas,.... blijft het zelfde.
Andere cellen een zwarte vulling gegeven met witte tekst.... Helaas....
De gevulde cellen gekopieerd naar een nieuw bestand... Voilà,.. dit wordt wél correct geprint
Ik zal NU eerst alle VBA verwijderen... Kijken wattie doet.....
:(..... Opgeslagen als .xlsx en nog geen zwarte achtergrond.
Ik ga een nieuw tabblad maken met alle opmaak.
Wordt vervolgt.......
 
Bedoel je zo?
Of ook met achtergrondkleur.
 

Bijlagen

  • print.PNG
    print.PNG
    9,3 KB · Weergaven: 5
  • Afdruk.pdf
    385,6 KB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt:
Nou,...

ik heb een nieuw tabblad gemaakt. Alles gekopieerd en nu doet ie het wel....

@jverkerk: omdat je de font niet hebt krijg je dit. Maar het gaat om het zwarte vlak.
Maar zoals ik boven aangeef.... Het is opgelost, alleen ik weet niet WAAROM.....
Dat zou ik graag willen weten.... Als iemand hier een idee over heeft... Graag...
Over een weekje of zo, zal ik dit als opgelost aan gaan geven.
 
als er geen verdere vragen zijn vergeet dan niet de vraag, in uw eerste post, als opgelost te zetten.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan