Opgelost Is mijn vaders tablet

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

edsel007

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 apr 2024
Berichten
4
Helaas is mijn vader overleden en ik heb zijn tablet gekregen o.a.
Omdat hij een aantal spelletjes had gekocht heb ik hem nooit gereset voor mijn eigen Samsung account.
Ik weet niet het wachtwoord van zijn account en er zijn al 46 updates beschikbaar en sommige apps werken ook niet meer.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken, want er staat nu veel van mijn apps op die ik niet wil verliezen.

Alvast dank.
 
Gecondoleerd.
Aar geeft het juiste advies. Jij zegt de tablet is van je overleden vader, die had een account waarvan jij het wachtwoord niet weet. Maar hoe komen dan jouw apps op die tablet?
 
Gecondoleerd.
Aar geeft het juiste advies. Jij zegt de tablet is van je overleden vader, die had een account waarvan jij het wachtwoord niet weet. Maar hoe komen dan jouw apps op die tablet?
Via de playstore, bij de Samsungstore moet ik een ww opgeven.
 
Gecondoleerd.

Vooropgesteld dat je nog toegang hebt tot je vaders e-mail, kun je bij de meeste diensten wel een wachtwoordreset aanvragen. Je krijgt dan keurig een e-mail en kunt van daaruit weer verder.
 
Dan wordt het lastig.
Apps even noteren en de boel resetten dan.
 
Probleem is met een Samsung tablet wachtwoord reset dat alles weg is, vraag eens bij een telefoonwinkel of ze er iets voor weten.
 
Ik geef eerlijk gezegd weinig kans. Wat is er mis om alle apps te noteren, het apparaat te resetten, en een eigen account te gebruiken.

Zonder toegang tot de e-mailbox kan je het wachtwoord toch nooit resetten. Misschien helpt een deftig verzoek vanwege een overlijden naar Samsung wel, maar ik vraag me af wat je precies wilt bereiken, omdat een nieuw account ook prima werkt.

Bij Samsung wordt er niks aan belangrijke documenten in de cloud opgeslagen, en bij Google is er inderdaad een mogelijkheid om toegang te krijgen tot de Google Drive van een overledene voor de nabestaanden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan