Niet opgemaakte webpagina

Docwell

Verenigingslid
Lid geworden
2 jan 2001
Berichten
250
Besturingssysteem
Win 10 Pro
Office versie
Office 365
Goedemiddag, hoe kan het zijn dat ik (WIN 10 pro) in Chrome vaak een niet opgemaakte webpagina krijg?

De opgemaakte bladzijde krijg ik pas na één of meerdere malen verversen. Zie bijlagen

Ik heb dit niet met andere browsers (Opera en Edge) Ik heb Chrome Versie 124.0.6367.61 (Officiële build) (64-bits)
 

Bijlagen

  • zonder opmaak.PNG
    zonder opmaak.PNG
    96,9 KB · Weergaven: 5
  • na verversen.PNG
    na verversen.PNG
    76,8 KB · Weergaven: 5
Ad-blockers, adware, add-ons, extensies?

Cookies en cache wissen

 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar wordt de CSS ergens door geblokkeerd. Kijk eerst eens naar je extensies en add-ons van je browser. Maar ook een brakke internetverbinding kan de oorzaak zijn.

Voor meer duidelijkheid moet je wat dieper in je browser kijken naar de developer-tab die aangeeft wat er allemaal bij een website-aanroep ingeladen wordt.
 
Waarschijnlijk is het cache wissen voldoende. Hier heb ik ook wel eens van die pagina's zonder opmaak. Misschien doet de DNS server moeilijk door overbelasting misschien of er is beveiliging software actief. Mijn virus scanner is van de bescherming op Internet die de bank instelling geeft. Je kan tijdens bankieren alleen de door jou toegestane sites bezoeken. Dat geeft misschien meer storing in de browser. Bij het wel werkend krijgen door de pagina opnieuw te laden, wat ik nog niet zo heb geprobeerd, zou ik zeker kijken of een andere DNS server beter is. Vooropgesteld dat het probleem hardnekkig is natuurlijk. Een DNS server bepaalt de te nemen route van bestanden over het Internet en vertaalt de domeinnamen in ip-adressen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan