• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost voorwaardelijk opmaak en titelblokkering.

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

glda19

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Berichten
919
Hi
In het bij gevoegde bestand op blad 1 probeer ik wat staat de link https://answers.microsoft.com/en-us...rmatting/7ba05879-0225-4b3b-9c6c-01ac0f5a88e6
Alles correct uitgevoerd maar waarom zie ik enkel de gelijke cellen groen kleuren en niet de tekst Local zoals in het voorbeeld

Op het werkblad Toelage speciale werken zou ik graag het regels 1 tot 5 vast zetten dat is geen probleem doe ik via beeld -> blokkeren->titels blokkeren. Maar hoe kan ik nu zorgen dat ook regel25 de titels van de kolommen geblokkeerd zijn.
 

Bijlagen

  • Toelage speciale werken.xlsm
    88 KB · Weergaven: 11
goed lezen.
Remark: the cells in column G should contain something - a value or a formula. If they are completely empty, the text "Local" will not be displayed.
 
Misschien ondertussen opmerken dat je nog een paar vragen openstaan hebt.
 
Hi
Heb het probleem van automatisch invullen op gelost met code onder het werkblad toelage speciale werken te zetten.
 

Bijlagen

  • Toelage speciale werken.xlsm
    86,1 KB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt:
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan