Whats app desk top version inlog tijd

goudvis123

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2004
Berichten
443
Hoi, Ik heb de whats app desktop application op mijn computer (iOS) geïnstalleerd.
Om what's app op de computer te kunnen gebruiken moet je met je telefoon inloggen.
Als je dit hebt gedaan kan je twee weken lang zonder opnieuw in te loggen met je telefoon whats app gebruiken, daarna moet je opnieuw inloggen.

Nou vind ik dit uitermate irritant en wil ik de periode dat je opnieuw in moet loggen met je telefoon verlengen.
Deze inlegtermijn van twee weken is ergens in geprogrammeerd/ ingebouwd in de desktop applicatie van whats app. Whats app zelf wil niet dat je dit verandert. En biedt hierbij geen ondersteuning.

Maar het moet uiteraard kunnen om dit te veranderen, als je weet wat je moet doen.
Dus mijn vraag iemand ideeën hier? Ook ideeën voor een ander (hackers) forum om daar mijn vraag te stellen zijn zeer welkom.

Thanks.
 
Vreemd, ik ben al meer dan twee weken en zelfs veel langer, ingelogd in WhatsApp Web zonder opnieuw in te loggen? Ik weet ook dus niet hoe je bij die stelling komt dat WhatsApp niet wilt dat je dit verandert?

Misschien heeft het te maken dat je 2FA moet aanzetten vanwege de veiligheid? Of je gebruikt WhatsApp Web erg weinig? Of anders is het mogelijk je cookie die opeens verwijderd is, of anderszijds misschien iemand op je telefoon die je sessie uitlogt. 😉
 
Gebruik Whatsapp op je Desktop minimaal eens per twee weken.
Probleem opgelost.

Overigens heb ik er net als Aar geen last van.
 
heb je tijdens de installatie niet de qr code gebruikt.?
 
Nou dat is echt raar. Ik heb ingelogd met de QR code en gebruik de desktop applicatie elke dag. Maar echt exact na twee weken op de minuut nauwkeurig gaat het uit en moet er opnieuw ingelogd worden. Bij opnieuw inloggen zijn dan ook de chats op de computer leeg (phone niet), dus alle gesprekken gewist.
Aar je zei. 2FA aanzetten, waar is dat, op de telefoon? Maar als dat belangrijk zou zijn, dan zou ik toch niet in kunnen loggen en zou het systeem daar eerst om vragen lijkt me? En welke cookies bedoel je? Ik gebruik niet de webversie van whatsapp, maar het programma voor op de desktop. En nee niemand kan bij mijn phone, dus dat is het ook niet. Iemand nog ideeën hoe dit op te lossen.
 
Ik heb er hier op Windows ook geen last van. Ben al maanden ingelogd.

Misschien een verschil met iOS. Dat zou nog kunnen.

Als je het wilt wijzigen dan moet je met een hx-editor en debugger aan de gang om de betreffende teller te vinden. Die moet je dan wijzigen in de betreffende bestanden. Nadeel is dat door dit te doen de digitale handtekening verbroken wordt en je geen ondertekende (en dus te installeren) applicatie overhoud. Moet je dus opnieuw een signing server gaan opzetten of iets gaan jailbreaken ten einde unsigned code te kunnen runnen.

En dit proces moet je iedere zoveel maanden herhalen, want oudere versies houden automatisch op met werken een bepaalde tijd na updates.

Ik wens je veel hobbyplezier
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan