Zoekmachine Everything Voidtools 15A

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.712
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
@edmoor
Wil jij eens kijken op jij het principe ziet, omschreven in dit artikel. Met name de checkboxes en de mogelijk met de 'header' te sorteren op naam. Zit onder > Hulpmiddelen > Opties > Uitsluiting. Toen ik deze versie 15 Alpha downloadde zag ik niets van dat alles.
 
Niet om het een of het ander, maar als je een vraag hebt aan één helper dan stuur je hem toch gewoon een PM? Wat is dat nu voor werkwijze? Je bent lang genoeg lid van HelpMij om te weten dat een forum voor iedereen is. Ik ga er ook zeker niet naar kijken....
 
Niet om het een of het ander, je begint knap vervelend te worden met je grote mond. Ook in andere topics kom je met brutale en onfatsoenlijke reacties. Daarmee zeg ik niet dat je anderen niet helpt.

Waarom vraag ik dit specifiek aan Edmoor? Omdat wij over dit onderwerp (zoekmachine Everything) meermalen op dit forum contact hebben gehad en ik weet dat hij deze destijds gedownload heeft en er ervaring mee heeft (hoeveel weet ik niet) dit in tegenstelling tot andere forumleden die over het algemeen deze zoekmachine niet nodig hadden of (wilden) gebruiken.

Ik las in het verleden dat Edmoor geen PM berichten op prijs stelt! Ik stuur zelf ook nooit PM-berichten.
 
Nogmaals: prima als je dit aan edmoor wil vragen, maar doe het buiten het forum om. Een forum is publiek, en het is de bedoeling dat iedereen zou moeten mogen reageren. Je mag me best vervelend vinden, maar doe dit soort dingen dan ook niet. Het is heel simpel om je vraag algemeen te houden. Jij weet niet wie er allemaal met dat pakket werkt en jou kan helpen. En ja, ik stoor mij dus aan dit soort zaken. Mag ik?
 
Ik heb dat programma verder niet meer gebruikt omdat ik het niet nodig heb. Wel net even de 1.5 Alpha gedownload maar ik krijg het helaas ook niet voor elkaar die checkboxes tevoorschijn te halen. Wellicht dat je er eens specifiek naar kan vragen op het forum van Void Tools.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan