Foutmelding NERO (Plugin downloaden)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kokkkiie

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2006
Hallo,

Wanneer ik probeer muzieknummers toe te voegen aan een compilatie voor een Adio CD krijg ik de volgende foutmelding bij NERO 7:

"Kan een of meer bestanden niet toevoegen aan een compilatie.

De bestanden kunnen mogelijk worden toegevoegd als een toegewezen plugin is geinstalleerd."

Wat doe ik fout? Of moet ik een plugin downloaden? Welke dan en waar?

Alvast bedankt!

Welkom bij de Helpmij !

Wat voor bestanden betreft dat? Gewone mp3'tjes of andere muziekbestanden? Als het namelijk "bijzondere" muziekfiles zijn, dan zou het heel best kunnen dat Nero een plugin nodig heeft om die om te kunnen zetten.

ps. Kokkkiie, ken jij ene Jaqueline en Wilbert? Zo ja, dan kennen ook wij elkaar ;) :D

Laatst bewerkt:
Het gaat om .mp3 bestanden.

Uhm nee, ken niemand in mijn omgeving die wilbert heet ;)

OK, wat Wilbert betreft, ik dacht heel even...........

Wat die MP3tjes betreft, gewoon opnieuw starten en alle nummers in een keer "pakken", gaat dat wel?

als ik ze allemaal in 1 keer pak krijg ik hetzelfde probleem, alle mp3 bestanden kan ik gwoon afspelen in windows media player

Dan moeten we mogelijk helemaal terug naar de basic:
kun jij eens beschrijven wat je precies doet vanaf het moment dat Nero is opengeklikt:
stap, voor stap, muisklik voor muisklik?

oke:P

Start--> Programma's --> Nero 7 Ultra Edition --> Audio --> NERO Burning Room

Nu opent Nero

Dan klik ik op het icootnje van 'Audio CD' en klik ik op 'Nieuw'.

In dit scherm sleep ik de gewenste liedjes in de lijst, maar wanneer de liedjes worden geladen geeft nero die foutmelding.

Tja, dat ziet er goed uit.

Er zijn zoveel mogelijke oorzaken aan te wijzen dat ik even niet goed weet waar te beginnen:

als je Nero download en installeert, dan worden in principe alle benodigde plugins meegeinstalleerd. Daar zou je eens mee kunnen beginnnen: Nero updaten naar de laatste volledige versie.Ik ga nu naar mijn mandje, laten we er morgen op terug komen.

Heb em opgehaald, en geinstalleerd, krijg echter nog steeds dezelfde foutmelding

Gaan we naar de volgende mogelijke oorzaak:

die nummers, zijn dat steeds dezelfde die je probeert te branden, of heb je al een keer geprobeerd een totaal aantal andere nummers te branden (m.a.w. zouden 1 of meer nummers van de door jou te kopieren tracks corrupt kunnen zijn met als gevolg dat met Nero niets aan de hand is, maar dat het aan 1 of meer van die tracks ligt?)

Hmm denk het niet,

heb honderden nummers, en bij alle nummers krijg ik een foutmelding

Heb NERO 6 maar geinstalleerd, en daar kan ik gewoon alles toevoegen!

Deze maar gebruiken dan! Alleen ik krijg echt maar maximaal 18/20 nummers op 1 cd (70/80 min). Zijn daar geen trucjes voor om meer nummers op 1 cd te krijgen die je gewoon met een sterio bv kan afspelen?

Tja, ik was net aangekomen op het punt om te zeggen, gooi 7 er eens af en installeer 'm eens opnieuw, maar daaraan voorafgaand had ik eigenlijk een heel andere vraag:

hoe kwam 't zo?
7 deed 't altijd en opeens ontstond 't probleem, of heeft 7 't nooit gedaan?

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Kan het iets met Windows Media Player 11 te maken hebben?

Ik ga 7 er ook vanaf gooien en dan 6.6 installeren.

Ik heb dit probleem ook gehad met Nero 7.
Ik heb toen een of andere plugin moeten installeren en toen werkte het weer.
Ik heb de naam van de plugin, msa_int.exe.
Ik heb hem hier nog op mijn HD, kan nl. niet meer terugvinden waar ik hem gedownd heb.
Wil hem wel mailen.

Er zijn nl. dat in bepaalde versies die msa.dll corrupt is.
En ik heb dit ook nog gevonden, voor als die msa.dll niet het probleem is:
I replaced mp3PRo.dll build 2.0.5.1 with older build 2.0.4.7 from Nero Burning Rom 6.6.0.18

Of ik heb ook nog de mp3Pro plugin voor je.

Laatst bewerkt:
hoi femke ik heb ook dit probleem zou je mij het misschien ook kunnen mailen? alvast

Ik heb hem hier nog op mijn HD, kan nl. niet meer terugvinden waar ik hem gedownd heb.
Wil hem wel mailen.

I replaced mp3PRo.dll build 2.0.5.1 with older build 2.0.4.7 from Nero Burning Rom 6.6.0.18

Femke, help mij!

HI FEMKE

Ik heb ditzelfde probleem.
Kun je mij die plugin ajb mailen?
Heeeeeeeeeeeel erg bedankt!!

Wil hem wel mailen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan