TomTom XL Live (CE0168) kaart update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Beste,

Ik ben in bezit van een TomTom XL Live (CE0168) en zou de kaart graag updaten.
Aangezien ik deze voornamelijk op vakantie wil gaan gebruiken, zou ik graag de Europese kaart installeren, maar in sommige gevallen wil ik hem ook kunnen gebruiken binnen Nederland.

Nu zag ik op de site van TomTom dat zij een kaartupdate voor Europa aanbieden voor €69,95. Bij de beschrijving staat Nederland echter niet bij. Betekent dit dat Nederland dus in zijn geheel niet opgenomen is in deze versie en dat ik voor navigatie binnen Nederland tevens de TomTom Benelux kaart twv €44,95 zal moeten installeren?

Mocht dat inderdaad nodig zijn dan wordt het wel een duur geintje en overweeg ik om een geheel nieuwe TomTom incl. nieuwe kaart aan te schaffen.

Ik hoop dat iemand ervaring heeft met bovengenoemde en mij daarin kan adviseren.

Alvast bedankt voor uw reactie \ advies.

Mvrgr. Mark

Nee bij de Europa versie zit nederland gewoon bij in begrepen. Vreemd dat ze het er niet bij hebben staan. Maar als je normaal een TomTom koopt, en je koopt een Europa versie, dan zit nederland daar ook al bij in. Maar de losse benelux versie is voor mensen die toch niet buiten de benelux komen ;)

Nee bij de Europa versie zit nederland gewoon bij in begrepen. Vreemd dat ze het er niet bij hebben staan. Maar als je normaal een TomTom koopt, en je koopt een Europa versie, dan zit nederland daar ook al bij in. Maar de losse benelux versie is voor mensen die toch niet buiten de benelux komen ;)

Hoi Tinussss,

Bedankt voor je snelle reactie !! Het verheugd mij te horen dat Nederland in de navigatiekaart van Europa is opgenomen. Scheelt mij toch een hoop kosten omdat ik anders de Benelux kaart óf een nieuw navigatiesysteem aan had moeten schaffen. Ik overweeg nu alleen nog om i.p.v. een nieuwe kaart de kaart update service van TomTom te gebruiken. Dit kost €75,- maar dan krijg ik 4x per jaar een kaart update. Nogmaals bedankt !!

Mvrgr. Mark

Laatst bewerkt:
Dat is idd zeker de moeite waard. Gebruikt moeders ook. Of je nou voor 1 x 65 euro neer leegt, of voor 4 x 75 euro. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan