Adobe Shockwave Player op Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kartmans

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2007
Hallo.
Als ik Adobe Shockwave player wil installeren op mijn Windows Vista Home Premium 64 bit geeft hij een foutmelding met could load map blabla.
Weet iemand hoe dit wel kan?
Of moet ik gewoon nog wachten tot hun een Vista/64 bit versie maken?
Groetjes Pascal!

download gewoon de Windows XP versie van Adobe.com
druk met je rechtermuisknop op de installer.
Ga naar eigenschappen.
Ga naar Compatabilliteit.
Vink aan: dit programma in deze compabilliteits modus gebruiken.
Kies: Windows XP SP2.
Druk op ok, en installeren maar :)

he bij mij zegt hij iets vaags als je shockwave gedownload hebt gaat hij zeggen met een foutmelding dat een bestand niet kan worden geopent omdat er 2 bestanden naast elkaar onjuist zijn en je meot het gebeurtenislogboek openen voor meer onformatie of opties... wat kan dit zijn of wat moet ik hier tegen doen ??

Ik draai zelf op Ultimate 64 bit. Voor zover ik weet heeft Adobe nog geen flash player voor een 64 bit platform .
Ik gebruik, naast de 64 bit IE, gewoon de 32 bits IE als ik flash player nodig heb!

Die hoef je niet te downloaden, dat zit er al standaard in! Kijk maar eens onder de startknop van Vista bij "alle programma's", hier zie je 2x IE en waar geen 64 bits achterstaat is dus de 32 bits IE.

nope het probleem is hij wil er helemaal niet op :confused: als je hem opslaat en dan klikt op uitvoeren dan loopt hij te zeuren dat hij het niet kan dus je hebt er niks aan ik moet zorgen dat die 2 bestanden bij elkaar kunne kome marjah?

Het is heel simpel! Je start Internet Explorer 32 bits op en vervolgens ga je naar de site van Adobe om de flashplayer te installeren.
Een andere mogelijkheid is om naar een site te gaan die ondersteuning van de flashplayer nodig heeft. Dan word je gevraagd of je de flashplayer wilt installeren om de hele site te kunnen zien!

jah maar dat doet hij niet je klikt op instal dan instaleert hij zich. maar dan begint het gezeik:evil: als hij klaar is druk je op uitvoren. en dan loopt hij te zeuren over 2 bestanden die niet naast elkaar kunnen ligge. dan zegt hij dat je het bestanden logboek moet instaleren maar dat is het probleem.... die snap ik niet

ik heb hetzelfde probleem. kijk, je gaat gewoon naar start-alle programma's-dan scroll je daar naarboven en dan zie je 2 internet explorers staan.... dat heeft elke vista 64 bit...
nou achter 1 van die internet exploreres staan 64 bit... die moet je NIET hebben....
klik op die andere en dat is dus de 32-bit..... als je nog geen schokwave had of adobe flashplayer ga je naar www.adobe.com download en daarna habbohotel en fixed:thumb:

ik heb gehoord dat dat niet werkte bij jou...

nou nu heb ik de oplossing:)

kijk, klik op deze computer. klik op schijf C: dan zie je een rijtje mappen staan..
klik op Windows. in dat rijtje zie je SysWOW64 staan.. klik daarop en dan krijg je weer een aantal mappen. in die rij mappen staat de map Macromed.
klik op die map Macromed met je rechtermuisknop. doe dan kopieren.
dan dan je het wegklikken en start je weer deze computer op. je doet weer C:
daarna doe je weer Windows. maar daarna doe je System32. in die map klik je met de rechtermuisknop en doe je plakken. de map macromed wordt daar nu geplakt.
en nu kan je mooi met flash player spelen:D.......
als je flashplayer nog niet had, installeer hem na het plakken.

ja dat kan.

maar hij deed het ineens bij mij dus ik heb er geen last meer van:thumb:
mischien handig voor mense met hetzelfde probleem

Is er inmiddels alternatief Adone Flash player

Drai W7 Ultimate 64.

Oke, kan IE-32 bit gebruiken maar vroeg me af of er een alternatief is anders als van Adobe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan