Hoii allemaal,
Ik ben werk op het moment met meerdere Word-sjablonen gekoppeld aan een Excel via Verzendlijsten. Het samenvoegen met tekst gaat perfect, maar ik krijg het niet voor mekaar om afbeeldingen mee te nemen uit Excel.
Wat heb ik:
Ik ben werk op het moment met meerdere Word-sjablonen gekoppeld aan een Excel via Verzendlijsten. Het samenvoegen met tekst gaat perfect, maar ik krijg het niet voor mekaar om afbeeldingen mee te nemen uit Excel.
Wat heb ik:
- Alles staat op een bedrijfscloud (Onedrive/Sharepoint)
- Ik heb 1 Excel bestand met data, inc. kolommen met afbeeldingsbestandspaden (bijv. C:\Onedrive\Afbeelding.jpg of I:\Map\Afbeelding.png)
- Getest met .docx, .dotx, en .doc
- Ik heb al van alles geprobeerd – {INCLUDEPICTURE “{ MERGEFIELD }” \d}, heel vaak Ctrl+A > F9, afbeeldingspad lokaal en op de cloud getest, en alle instructies die ik online heb kunnen vinden.
- Heb foutmeldingen gekregen zoals #VALUE! En iets met dat “afbeelding niet kan worden ingevoegd”, of het veld waar de afbeelding moest komen was gewoon leeg.
- Ik heb ook iets geprobeerd met VBA, maar ik ben hier geen expert in, dus helaas, niet gelukt.